Ik blijf ziek gemeld voor 5% maar ben al vanaf jan 100% aan het werk mag dit??

2 reacties

Mijn man is werkzaam in de gezondsheidssector. Hij is afgelopen jaar een keer aan zijn blindedarm geopereerd en voor zijn hart heeft hij in ziekenhuis gelegen en zo nog meer dingen.
Nu is hij eind afgelopen jaar alweer voor 100% aan het werk alleen nog niet in zijn fuctie van slaapdienst.
Per jan is hij weer 100% procent in zijn funtie aan het werk dus met slaapdienst maar hij wordt 5 % ziek gehouden.
Hij moet zo wie zo nu nog elke maand naar bedrijfsarts 12 maanden lang wat ik ook raar vind maar goed, dit is inv met zijn verzuimverleden door ziekte.Hun zeggen nu dan ook dat het voor amerpoort en voor hem belangrijk isdat zekunnen constateren dat er duurzaam sprake is van arbeidsgeschiktheid op de klacht geralateerde zaken. Nu vraag ik mij echt af of dit allemaal mag . Mijn man voelt zich zeker het laatste half jaar super goed gelukkig en hun houden hem maar ziek waar je ook niet echt vrolijk van wordt.
Ik zou het heel fijn vinden om hiet antwoordt op te krijgen en ik hoop dat ik er wat meer mee kan.
Alvast vriendelijk bedankt. w meyer

woensdag 16 februari 2011