Besteld,betaald,maar niet geleverde slips via webwinkel.Hoe krijg ik alsnog mijn producten of mijn geld retour?

1 reactie

Vorig jaar februari heb ik via internet bij de boxershop(Almelo) 2 HOM slips besteld en via I-deal betaald.Kreeg ze niet geleverd binnen beloofde verzendtijd en heb via e-mail gevraagd waar de bestelling bleef.De boxershop antwoorde dat ze de bestelling beschadigd retour hadden gekregen en dat ze de slips niet op vooraad meer hadden.Ik kon een waardebon krijgen of even wachten op de slips,dit zou 4 weken duren.Ik besloot te wachten.Ruim na deze 4 weken heb ik weer een e-mail gestuurd,want ik had nog niets binnen.Ditmaal antwoorde de boxershop dat ik ze echt in huis moest hebben en na mijn ontkennende antwoord zouden zij de TNT opdracht geven om uit te zoeken waar mijn pakketje was gebleven.Er gaat weer wat tijd over en ik informeer zelf bij de TNT hoe dat onderzoek verloopt.Blijkt dat de TNT helemaal geen onderzoek heeft lopen op mijn adres!Ik weer een e-mail sturen naar de boxershop waarin ik vertel dat ik het wel vreemd vind dat dat het geval is en dat ik er een beetje genoeg van begin te krijgen.Het duurt me allemaal te lang,ik moet zelf informeren naar de stand van zaken in plaats van netjes ingelicht te worden en de TNT heeft helemaal geen onderzoek.Ik zeg dat ik de slips niet meer hoef,maar graag mijn geld(37,90) retour zou krijgen.Toen gaf de boxershop niet meer thuis...Ze reageerde niet meer op mijn e-mail en de voicemail van hun mobiele nummer heb ik tevergeefs een paar keer ingesproken.We zijn nu 13(!) maanden verder en heb vernomen van verschillende instanties dat ik naar mijn geld kan fluiten.Is dat zo?

dinsdag 23 maart 2010