Mag de woningcorporatie aan mij een vast bedrag van€ 6.85 per maand in rekening brengen voor stroomverbruik van een scootmobiel

3 reacties

Mag de woningcorporatie aan mij een vast bedrag van € 6.85 per maand in rekening brengen voor stroomverbruik van een scootmobiel welke in mijn eigen afgesloten berging staat. De installateur vertelt mij dat de scootmobiel heel weinig stroom verbruikt en hooguit zo een € 2.50 per maan zal kosten aan stroom.
De installateur gaat een electra meter in mijn berging voor de scootmobiel plaatsen.
De woningcorporatie wil mij nu een formulier laten ondertekenen dat zij € 6,85 van mijn rekening mogen incasseren voor stroom van scootmobiel.
Maar stel dat ik nou minder KwH per jaar verbruik dan die 12 x € 6,85 van de corporatie?
Is het niet beter, omdat de scootermobiel toch in mijn eigen berging met een eigen wisselmeter komt, en dus niet in de algemene ruimte van de box. Om de wisselmeter aan het einde van het jaar uit te laten lezen door de huismeester van dit complex en dan het verbruikte aantal KwH achteraf aan de woningcorporatie te betalen.
Ik leef van een WIA uitkering en dat is geen vetpot!

donderdag 18 januari 2018