bedrog provider

1 reactie

lees het van onder naar boven.

> Beste Job,

>
> Doet u zelf eens de test met uw Sparql afstandsbediening en met de Logitech Universele Touch afstandsbediening. Logitech geeft via mijn link aan dat de AB van Sparql geschikt is voor de touch down.
> Alleen download de UAB van logitech niet de bijpassende software om deze universele AB te gebruiken.. Zelf heb ik vanmiddag bij de buren een test gedaan met een UAB van Philips en daar dowload de software ook niet.
>
> Dit kan betekenen dat de info van Logitech niet klopt en de AB van Sparql niet geschikt is. Omdat deze bijboorbeeld radiografisch is en niet op infrarood reageert. In dat geval zouden jullie dat moeten vermelden op de site. Net zoals een eigen router alleen beschikbaar is voor TV ontvangst via een router die Vlan ondersteunt. Mensen nemen een abonnement bij jullie, omdat jullie vrijheid propageren op de website en dat is misleiding. Maar dat laat ik juridisch uitzoeken.
>
> '
> Wat betreft de opnames; dit probleem is bij ons bekend en er wordt hard aan gewerkt.
> Ik zie echter in ons systeem terug dat u gebruik maakt(e) van een draadloze verbindings set. Is dit nog steeds het geval?
>
> Ik maak gebruik van jullie modem/router en niet van bekabeling. Waarom geven jullie dan een modem/router als Wifi niet geschikt is voor opnemen ?
>
> Wat betreft teletext de providers die ik tot nu toe gehad heb, telfort en vodafone dat daar geen problemen mee zijn. Letters vergroten en beeldvormend
> maar dat in de toekomst dat ook mogelijk is bij Sparql. Ik vind ook dat jullie dat op de website moeten vermelden.
>
> Als ik dit soort zaken had geweten dan was ik nooit bij jullie terecht gekomen. Daarom wil ik toch een compromis om eerder mijn contract te beëindigen.
>
> met vriendelijke groet,
>
> Ab
>
>
>
>
>
> Tweak Servicedesk
> zondag 11 oktober 2015 19:32
> Geachte heer xxxxx
>
> Het is erg jammer om te lezen dat u deze problemen ervaart. Betreft de universele afstandsbediening: ik ben bang dat ik u hier niet helemaal volg.
> U geeft aan dat u iets moet downloaden, maar dat de Sparql afstandsbediening dit blokkeert? Hier zouden wij graag nog een omschrijving bij ontvangen zodat wij kunnen kijken of wij u hier ook mee verder kunnen helpen.
>
> U heeft inderdaad bij mijn collega aangekaart dat teletekst niet geschaald kan worden. Mijn collega heeft hiervoor al een ticket geopend naar Sparql met een suggestie om hier een feature voor te maken. Zoals u begrijpt kan niet alles tegelijkertijd opgepakt worden en gaat er tijd over dergelijke dingen heen.
>
> U geeft ook aan dat het beeld nog steeds stottert. Wat betreft de opnames; dit probleem is bij ons bekend en er wordt hard aan gewerkt.
> Ik zie echter in ons systeem terug dat u gebruik maakt(e) van een draadloze verbindings set. Is dit nog steeds het geval?
> Mocht dit inderdaad zo zijn wil ik u verzoeken de verbinding te testen zonder deze apparaten. Deze staan bekend om storingen in de televisie.
>
> Het is ook erg jammer om te vernemen dat u om deze redenen uw abonnement vroegtijdig wilt opzeggen. Hierbij moet ik vermelden dat u uw abonnement op 15-06-2015 bent aangegaan, dit zou betekenen dat de eerst mogelijke opzegdatum 15-06-2016 is.
> Natuurlijk willen wij er alles aan doen om onze diensten alsnog naar wens te laten werken. Wij hopen dan ook dat u nog de tijd met ons neemt om deze problemen op te lossen, te beginnen natuurlijk met het haperende live beeld.
>
> Wat betreft de universele afstandsbediening, hier ontvangen wij graag nog betere omschrijving van het probleem van. Wellicht dat wij u hier nog mee kunnen verder helpen.
>
> Met dit antwoord hoop ik u voldoende van dienst te zijn. Heeft u toch nog vragen of opmerkingen? Reageer dan gerust op deze mail.
>
> Met vriendelijke groet,
> Job
>
> w: www.tweak.nl
> t: 0900-tweakhd / 0900-8932543
> e: info@tweak.nl
>
>
> Tweak Servicedesk
> zaterdag 10 oktober 2015 21:40
> Beste klant,
>
> Bedankt voor je mail. We hebben je mail het nummer CPW-13740-647 gegeven. Daarmee kunnen wij hem makkelijk terugvinden.
>
> Als je mail niet snel behandeld wordt, neem dan gerust contact met ons op. We zijn te bereiken op 0900-tweakhd / 0900-8932543.
>
> We zijn erg benieuwd naar jouw mening over Tweak. Zou je willen overwegen een review voor ons achter te laten? Dat kan hier:
> http://www.internetervaring.nl/tweak-glasvezel-ervaringen/
> of http://www.internetervaring.nl/tweak/
>
> Met vriendelijke groet,
> Tweak
>
> --------
>
> Oorspronkelijk bericht:
> Afstandsbediening
> -- Goedenavond,
>
> Vandaag heb ik een universele afstandsbediening gekocht namelijk de
> Logitech harmony touch, deze is compitabel met de STB Abox42 model M12 (
> https://support.myharmony.com/nl-nl/compatibility) zoals u ziet volgens
> deze link. Alleen nu komt het weer downloaden is onmogelijk omdat uw
> afstandsbediening blokkeert. Als reden wordt geschreven of de software
> wel geinstalleerd is op uw AB. Met andere woorden dus ongeschikt voor
> deze UAB.
>
>
> Zo loop ik constant tegen problemen aan met jullie vreemde modem/router
> en dus ook met de STB. Ik ben slechtziend dus teletekst kan ik niet
> lezen, al vaker aangekaart
> en de AB van u is ook niet fijn in de omgang. Vandaar dat ik een
> verlichte UAB kocht. Maar die werkt dus ook niet in de praktijk.
>
> Mag wel zeggen dat jullie een heel aparte provider zijn. Ik wil graag in
> overleg mijn contract op korte termijn beëindigen . Te duur abonnement
> en stotterende beelden via opnames
> en zo zijn er nog een paar zaken die ons leven verpesten. Mijn doodzieke
> vrouw ergert zich te pletter aan jullie en ik nu dus ook. Ik kan via
> juridische weg beëidiging aanvragen maar doe
> dit liever in overleg.
>
> Hoogachtend,
>
> xxxxxx
>

--
Sent using Postbox:
http://www.getpostbox.com

maandag 12 oktober 2015