Afspraak afgezegd daarna factuur van. €469

18 reacties

Hallo,

Ik heb een tijdje terug gekeken voor het laten wrappen van mijn auto( mat zwarte folie aanbrengen). Ik heb vervolgens email contact gehad over de prijs en een datum. Helaas was ik op die datum verhinderd en heb deze afspraak 3 dagen van de voren geannuleerd. Daarbij heb ik in de e-mail geschreven dat ik binnenkort misschien wel weer een nieuwe afspraak zou maken. Daarna heb ik geen contact meer gehad met het bedrijf. Waarna ik een mail kreeg, dat als ik geen intresse meer heb, er kosten in rekening worden gebracht. Ik heb daarop beantwoord dat ik geen intresse meer heb waarop ik een factuur in mijn mail kreeg van maarliefst 469€ voor de bestelde folie.

Ik heb verder ook geen orderbevestiging ontvangen, ook heeft hij niet gezegd dat de folie besteld zou worden. En ook op de website staat er niets bij de algemene voorwaarden. Dat er kosten in rekening gebracht zullen worden als de afspraak geannuleerd wordt.

Moet ik deze factuur nu gewoon betalen? Ik kom er niet egt uit en iedereen zegt wat anders.

Rick

zaterdag 25 augustus 2012