Cadeaukaart Overvecht

0 reacties

Op 12 april 2015 gingen wij naar Tuincentrum Overvecht om onze cadeaukaart ter waarde van 100,- euro te besteden. Die dag vonden we echter enkel kleine dingen die ons aanspraken en kochten drie planten en potgrond kochten tezamen t.w.v. 8-10 euro: . Voor dit bedrag wilden wij graag onze bon besteden. Bij de kassa gekomen bleek de caissière niet te weten hoe deze bon te verwerken in het systeem. Op de kassa stond dat zij een bedrag van 90,- euro aan ons terug moest geven. Zij heeft contact gehad met haar manager en besloten werd dat dit niet kon. Ze gaf aan dat de bon nu niet in gedeeltes besteed kon worden, maar verzekerde ons dat dit later wel kon. Na een half uur wachten gaf ze ons een bon mee als bewijs dat er nog 100,- op de bon stond. De bloemen hebben wij contant afgerekend.
Wij hadden bij deze gebeurtenis geen goed gevoel en besloten de bon te besteden, voordat dadelijk bleek dat er iets mis was gegaan. Wij gingen naar Tuincentrum Overvecht andere vestiging en besloten tuinmeubels en een barbecue t.w.v. 200,- te kopen, waarbij we mooi de bon konden besteden. Het bedrag in een keer besteed, zodat er niets mis kon gaan. Bij de kassa bleek dat de 100,- in het nieuwe systeem was afgeschreven, maar in het oude systeem nog steeds op de cadeaukaart stond. Verzocht werd ons te betalen en verzekerd werd dat wij het bedrag van 100,- terug zouden krijgen. Manger heeft ons te woord gestaan en beloofde ons het diezelfde maandag te regelen.
Inmiddels is het 10 augustus, zijn we 4 maanden verder en hebben we nog steeds geen 100 euro terug gekregen. We hebben meerdere keren contact gehad met manager die ons keer op keer verzekerde dat het geregeld zou worden. We vinden inmiddels dat het lang genoeg geduurd heeft. Welke stappen kunnen we hier ondernemen?

maandag 10 augustus 2015