Conflict betaling kledingkast. Wat kan ik doen?

5 reacties

Goedendag, Ik ben net nieuw hier en ben hier terecht gekomen omdat ik een conflict heb met de verkoper. Het verhaal luidt als volgt: Ik heb een kledingkast gekocht bij bedrijf X ter waarde van €1100,-. Deze kast zou geleverd en gemonteerd worden door bedrijf X. Na ca 5 weken werd ik gebeld door bedrijf X dat de kast niet door het bedrijf zelf geleverd en gemonteerd zou worden, maar dat dit uit besteed zou gaan worden aan bedrijf Z. Uiteindelijk word de kast geleverd en gemonteerd door bedrijf Z aan wie ik ook de betaling heb moeten voldoen. De kast is vervolgens niet goed gemonteerd dus heb ik zelf contact opgenomen met bedrijf X en die zijn vervolgens zelf langsgekomen om de kast goed te monteren. Toen de kast inelkaar zat vroegen ze naar een betaling maar deze had ik echter al betaald aan bedrijf Z. Het probleem is nu dat bedrijf Z zegt dat ik nog nooit betaald en de chauffeur van bedrijf Z heeft destijds geen handtekening gezet onder de verkooporder met 'voldaan' erop. Wat nu hier aan te doen? Want ben niet van plan om nog een keer €1100,- te gaan betalen. Wie kan mij verder helpen? Met vriendelijke groet, R. van Bussel

dinsdag 3 februari 2015