conflict ticketmaster wel betaald, geen lowlandstickets ontvangen

0 reacties

Ik heb 2 febr 2013 8 tickets gekocht en betaald voor het festival Lowlands en er maar 4 ontvangen. Vervolgens werd dit door ticketservice erkend en opdracht gegeven om de kaartprijs inclusief servicekosten voor 4 tickets terug te storten binnen 2 weken.

20 februari had ik het geld nog niet ontvangen. Waarop ik ticketservice opnieuw heb benaderd via het contactformulier met het verzoek zsm het geld over te maken. Hierop antwoordde ticketservice dat zij het op het gebruikte rekeningnr hadden overgeschreven, hetgeen niet het geval was (daar heb ik mijn rekeningafschrift als bewijs voor).

22 februari ontvang ik op mijn volgende ingevulde formulier EN een brief inclusief afschriften als bewijs, de volgende reactie, citaat: "dat wij er niet zomaar van uit kunnen gaan dat het geld niet is overgeschreven omdat iemand dat zegt. Het zal u verbazen hoeveel mensen over een uitbetaling heen kijken of het verkeerde rekeningnummer nakijken en de betaling toch zien wanneer wij hen vermelden wanneer en naar welk rekeningnummer een en ander is overgemaakt....etc etc"

27 februari vul ik opnieuw een contactformulier in, waarin ik voor de vierde maal aangaf dat ik het geld niet ontvangen heb. Ik heb helaas nog geen reactie terug.

Kan iemand mij adviseren wat ik kan doen? Ticketservice is alleen te bereiken door middel van een contactformulier of brief.

dinsdag 5 maart 2013