een internet profijder komt met foute facature en zouden dit herstellen maar ik zie er niks van kan dan een rechter hier op inspringen.

2 reacties

ik heb bij xms een glasverzel aansluiting gehad en zou dan de eerste drie maanden 34.95 betalen daarna 54.95 bij de eerste rekening stond een bedrag wat ik moest betalen van 147.35 ik heb hier op gereageert dat dit fout was en heb daar ook een brief gekregen dat ze de fout zouden herstellen meer een nieuwe fakature heb ik niet gekregen want ze hebben het bedrag gelijk bij een incaso buro neer gelegt ik heb ze benadert en heb gezegt het geld waar ze recht op hebben kunnen ze krijgen maar ze zijn hier niet op ingegaan en ze willen die 147.35 hebben ik heb 2 en een half maand internet gehad dus ze kunnen van mij die 3 x 34.95 krijgen maar dat willen ze niet wat er nu nog bij komt dat ik nu moet betallen voor een aansluiting die ik niet meer heb want ik ben afgesloten ik heb nu internet van kpn en dat gaat wel goed hoe kom ik nu van ze af want inweze hebben ze misleidende reclame rond gegooit en ze hebben contrackt breuk gepleegt ik sta nu op het punt om te eisen om schadeloos gestelt te worden ik wil nog met een laatste kans ze tegemoetkomen om voor die 3 maanden te betalen maar inweze vind ik dat ze hier ook geen recht meer op hebben ivm met die contrackt breuk
wat kan ik hier nog tegen doen met vriendelijke groet ron oetelmans

vrijdag 19 november 2010