Expert-agenda verplicht afname

0 reacties

Ik heb online een bestelling gedaan bij expert-agenda. Op hun site staat voor 17.00 besteld de volgende dag in huis. Echter na ruim 3 weken ontving ik het product. Daarom heb ik het product Binnen 7 dagen retour gezonden conform hun voorwaarden en richtlijnen, via de door hun aangewezen bezorg dienst. Nu verplicht expert-agenda mij om het product te betalen omdat zij het beschadigd retour zouden hebben gekregen. Ik heb hier bezwaar tegen gemaakt met een aangetekende brief en hen verzocht hier binnen een bepaalde periode schriftelijk op te reageren en met bewijs te komen dat ik verantwoordelijk ben voor de beschadiging. Geen reactie ontvangen. Vervolgens weer een aangetekende brief aan expert-agenda verzonden dat zij niet hebben gereageerd op mijn aangetekende brief en geen vordering op mij hebben. Ook geen reactie op gehad. Vervolgens ontvang ik van het bedrijf dat hun betalingen int een nieuwe aangepaste factuur. De extra kosten brengen zij mij niet (meer)in rekening maar het product moet ik wel betalen. Ook al heb ik het product retour gezonden.
Ik heb het product onbeschadigd ontvangen van expert-agenda en onbeschadigd retour gezonden, hier heb ik bewijs van. Sta ik in mijn recht dat ik weiger te betalen?
M.vr.gr
eM

zaterdag 23 februari 2013