ik zou geld terug krijgen maar heb €200,- te weinig gehad

0 reacties

ik ben sinds juni 2010 overgestapt van tele 2 naar ziggo, ziggo had netjes een brief gestuurd dat alles wat bij tele 2 liep over ging naar ziggo.
nu kwam ik er in sept dit jaar achter dat tele 2 gewoon door was gegan met het innen van het abbonements geld. na bellen met tele 2 beweerde ze eerst dat ze geen brief hadden gekregen van zigoo over het opzeggen van het internet (terwijl wij van beide maatschappijen een alles in 1 pakket hadden). na veel heen en weer bellen van zowel onze kant naar tele 2 als van de kant van ziggo naar tele 2 is de brief toch gevonden. nu zouden wij het geld wat sinds juni 2010 tot en met sept 2011 terug gestort krijgen, alleen nu achteraf blijkt dat wij €200,- te weinig hebben terug gekregen, hun hebben geld terug gestort van okt 2010 tot heden en de kosten van het incassobureau er ook nog eens van af hebben gehaald terwijl hun gezegt hadden dat dit voor hun rekening kwam omdat het hun fout is.
weet iemand misscien wat ik kan doen om alsnog het resterende bedrag terug kan krijgen?

vrijdag 25 november 2011