mobiel abonnement

0 reacties

Geachte,

begin februari mobiel abonnement verleng omdat deze veriep.
nieuwe foon en internet erbij.

rechtstreeks met de klantenservice gebeld wat de mogelijkheiden waren.
eea werd nagekeken, en vermeld dat wij gemiddeld 150sms permaand verstuurden.
zij hadden daar een perfect abbo voor, een belpack 300.
wat volgens de verkoper 300min of 300 sms zou zijn.
nou mooi, doen we
(zijn al lang klant bij deze provider)

1e rekening komt : 0 euro
erg leuk, ivm verrekening van kortingen etc etc.
2e rekening komt : kosten boven bundel 12,50.
Vreemd ff kijken waardoor dat is, blijkt we hebben 205 sms verstuurd waarvoor kosten werden gerekend.
vreemd, we hebben 300 sms (en er was 10 minuten gebeld).
Kijken op de online bundel status.
wat staat daar : 60 euro BOVEN bundel.

Gebeld met klantenservice: wij kunnen dat tussentijds niet inzien...... (huh)

inneens ziet mijn oog onder het % balkje 300min/150sms staan.
dus wij tellen, en idd die kosten komen dus van sms BOVEN bundel.

probleem ;
ons is een pakket verkocht van 300min/300sms verkocht en niet 300/150

mail gestuurd naar KS, standaard ding terug gekregen, maar geen antwoord.
"is door gestuurd blabla om onze service te verbeteren" en een uitleg over welk pakket wij hebben.

Tevens werd gezegd dat wij de overeenkomst hadden moeten controleren, wat ik ook gedaan heb/had,
Daarop staat alleen vermeld belpack 300. NIKS over het aantal SMS
en als dat niet juist was, konden wij binnen 8 dagen terug sturen blabla
(wat ons ook NIET vermeld is bij verkoop, en ook niet bij mail of op de overeenkomst)
maar dat koop op afstand ding geldt NIET bij mobiele abbo's.

terug gemaild voor een een of andere compensatie ivm een misleidende/foutieve voorlichting tijdens de verkoop en onjuiste/ontbrekende informatie op de overeenkomst
Hierop nog geen antwoord gehad.

Als iemand info heeft over deze situatie, zou ik dat graag vernemen.

maandag 9 april 2012