Verkeerd geprijsd artikel in webshop Azur.be

4 reacties

Ik heb twee dagen geleden via de webshop Azur.be een PSP besteld.
Tijdens het bestellen viel mij op dat de prijs niet klopte, ze rekenende er namelijk maar 0,99 cent voor ipv de 170 euro die ze misschien waard zijn.
Uiteindelijk kreeg ik een bevestiging van de bestelling, en een goedkeuring van de betaling, en uiteindelijk was dus de betaling voldaan en geaccepteerd door de webshop.
Nou kreeg ik vanochtend een mailtje van Azur:

"Beste klant,

Door een technische fout stonden de prijzen van onze games verkeerd op onze website. Daar wij wettelijk gezien niet met verlies mogen verkopen, zijn wij genoodzaakt uw bestelling te annuleren.

Klik hier voor meer informatie over geannuleerde bestellingen
Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.

Het Azur.be team"

Volgens mij zijn ze mij verplicht die PSP te leveren voor het bedrag wat ik al betaald heb, de betaling was geaccepteerd en dus de verkoop voldaan. Het product is nu van mij toch? Ik zag ook wel dat het een fout was van die website, dat is toch niet mijn probleem uiteindelijk?

Nu bieden ze me een tegoed bon aan van 5 euro via de mail die ik binnen 3 maanden moet gebruiken via hun website. Dit klopt toch niet, of gelden er in Belgie andere rechten?

mvg, Guido
(Rotterdam)

donderdag 17 juni 2010