wat te doen

0 reacties

zie onderstaande mail

Beste Heer/mevrouw Jodi Hoogeveen,

Vrijdag voor dat de levering van ons bankstel kwam heb ik door de telefoon
tegen Sandra Vennema gezegd als deze niet goed is wil ik mijn geld terug,
daar ik al anderhalf jaar problemen heb.
Het begon met de aankoop van de bank orderdatum 15-12-2009 6 weken
levertijd. Het werd 17-4-2010 vier maanden later meer dan het dubbele.
Toen deze werd thuisgebracht bleek dat het 2 zits bankje was gevallen het
was gedeukt en wipte.
De drie zits bank hat dubbel gezeten en dit zou wel rechttrekken.
Daarna is er iemand geweest van de firma POS maar deze ei dat hij niet aan
een nieuwe bank ging werken en heeft contact gehad met chesterfield en vond
het beter een nieuwe bank te bestellen.
28-9-2010 is door jullie de nieuwe bank besteld en deze werd . wij hebben
22-11-2010 gemeld dat de driezitsbank ging doorzakken.en dit zou worden
opgelost.
Op 6 december kwam de nieuwe 2 zits bank welke de verkeerde kleur had veel
lichter en verkeerde stiknaden. De chauffeur heeft hiervan foto's gemaakt.
op 20 1 2011 kwam de firma MPS een vakman op dit gebied de eerste keer kwam
hij en concludeerde dat hij de drie zits wel kon maken.hij zij ook dat hij
de tweezits kon repareren maar daar geen opdracht voor hat.
Op 28-3-2011 is opdracht gegeven om de drie zits te repareren. Hij heeft het
opgevuld en daarna kwam hij tot de conclusie dat de naad niet recht te
krijgen was .
Op 27 juli 2011 bericht dat men 2 nieuwe banken had besteld op 30-9-bericht
dat de banken worden omgeruild.
Na telefonisch contact tussen mijn vrouw en mevrouw Vennema is gezegd dat
als het niet goed was zij haar geld terug kreeg waarop mevrouw vennema dit
beaamde.
Op 3-10-2011 werden de banken gebracht waarbij bleek dat het een andere
leersoort was en dat het een andere vormgeving had.
De chauffeur was op de hoogte gebracht door mevrouw Vennema en deed ook niet
moeilijk toen de levering niet correct was.
Mijn vrouw vroeg nog of het oude bankstel niet terug naar binnen hoefde
waarop werd geantwoord , nee niet nodig dit komt wel goed.
Hierbij waren mijn oudste zoon en mijn nichtje die dit kunnen beamen
Nu tot mijn grote verbazing deze mail.

Ik heb 1,5 jaar gebruik moeten maken van een ingezakt bankstel.
Heb menig uur doorgebracht aan het mailen en fotograferen van het bankstel.
Heb menig uur moeten verletten om het bankstel te ontvangen.
Graag zou ik deze uren ook bij u willen declareren.

Mevrouw Vennema is bij u in dienst en als zij iets toezegt neem ik dit aan
daar zij uw zaak vertegenwoordigd.
Afgelopen woensdag heeft mijn vrouw nog contact met haar gehad met de vraag
of zij het geld al had overgemaakt waarop zij zij dat dat via een andere
afdeling gaat namelijk administratie,
Heb haar verteld dat ik die middag vrij had genomen om naar een ander
bankstel te gaan kijken omdat ik geen zin had om 4 maanden op een tuinstel
te gaan zitten.
Sandra weet dat ik veel in het ziekenhuis ben i.v.m. mijn
moeder/schoonmoeder en deze vaak hier in huis is om bij te komen van de
chemo. en dat niet op een tuinstel kan.
Heb een bankstel gevonden in een showroom en heb hem grondig nagekeken en
hem donderdag thuis laten bezorgen.
Heb nu een goed bankstel en heb anderhalf jaar op een kapot en doorgezakt
bankstel gezeten.

Verder met de vraag of u mij terug wil bellen daar wij aleen de telefoniste
kunnen bereiken blijkt ook moeilijk te zijn.
Graag verneem ik dan ook van u wat de bedoeling is daar ik niets in mijn
hoofd heb gehaald.
Mijn vrouw is hierdoor bijna overspannen

Deze mail gaat ook naar de instanties welke u leest in het CC

Met vriendelijke groet.
Fam Jonkergouw

----- Original Message -----
From: "Levering Chesterfieldshowroom.nl"
To: "Theu Jonkergouw" Subject: Re: OMRUILING ORDER 110502869s

Geachte familie Jonkergouw,

Tot mijn grote verbazing kwam onze chauffeur met zowel de nieuwe bank
als de oude banken terug.
Ik ga er verder niet heel veel woorden meer aan vuil maken maar wat u
zich in uw hoofd heeft gehaald met geld terug en de
oude banken terug is niet afgesproken.
We hebben inmiddels vele pogingen gedaan u tevreden te stellen maar u
wilt blijkbaar geen oplossing.
De nieuwe banken zijn qua kleur hetzelfde qua model en verder perfect in
orde.
Er zijn nu nog 3 mogelijkheden voor u:
-u neemt uw oude banken
-u neemt uw nieuwe banken
-linksom of rechtsom gaan we met elkaar procederen maar wat de uitspraak
daar ook in mag zijn u zult nooit uw volledige bedrag
meer terug krijgen omdat u altijd een vergoeding zult moeten betalen
voor het 1,5 jaar gebruik van de banken
Begrijpen doe ik het niet aangezien de chauffeur een goede bankenset bij
zich had.

Graag horen van u.

Chesterfieldshowroom
Jodi Hoogeveen

Op 6-10-2011 21:45, Theu Jonkergouw schreef:
> Goede Avond,
>
> Zoals u weet was was de levering niet oke.
> Mijn vrouw heeft u verteld dat als het niet oke was wij ons geld terug
> krijgen.
>
> De chauffeur was hiervan zelfs op de hoogte daar jij dit zelf tegen hem
> 'smorgens had gezegd.Je moet aardig zijn tegen deze mensen want deze zaak
> loopt al lang . en als het niet goed is
>
> Ik ga er dan ook vanuit dat wij voor vrijdag 17.oo uur het geld op onze
> rekening hebben staan.
> Misschien nogmaals het nummer *************rabobank,
>
> Ik hoop dat dit mijn laatste mailtje is wat ik moet sturen daar ik (nog
> even nageteld reeds 115 mailtjes en 1,5 jaar verder ben
>
> Dit is nu ook onderweg naar CBW
>
>
> een heel geduldige (maar niet lang meer ) heer Jonkergouw
>
>
> ----- Original Message ----- From: "Levering Chesterfieldshowroom.nl"
>
> To: "Fam. Jonkergouw"> Sent: Friday, September 30, 2011 11:38 AM
> Subject: OMRUILING ORDER 110502869s

Original Message ----- From: "Levering Chesterfieldshowroom.nl"
>
> To: "Fam. Jonkergouw" <> Sent: Friday, September 30, 2011 11:38 AM
> Subject: OMRUILING ORDER 110502869s
>
>
> Goedemorgen mevrouw Jonkergouw,
>
> Hiermee bevestig ik u de omruiling van uw order op maandag 3 oktober
> a.s., tussen 15.00 en 16.00 uur. (in ieder geval ná 15.00 uur!)
>
> Het afleveradres is: > (Onze chauffeur rijdt alleen op de vrachtwagen, i.v.m. de omruiling
> graag iemand aanwezig die kan helpen)
>

--
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd,

met vriendelijke groet,

Chesterfieldshowroom.nl
Sandra Vennema

woensdag 12 oktober 2011