Abonnement afgesloten zonder toestemming KPN

2 reacties

Dinsdag 29 oktober 2013 had ik geen zakelijk vaste telefoon / internet meer. KPN servicedesk hierover gebeld, blijkt dat de experia box kapot is gegaan. Prima, kan gebeuren, nieuwe box op woensdag 30 oktober 2013 gekregen. Alles gedaan, om dit aangesloten te krijgen en internet / telefonie operationeel te krijgen. Dit lukte met geen mogelijkheid.

30 oktober 2013 diverse malen gebeld. 50 minuten wachttijden etc etc, om het probleem te verhelpen. Na ontzettend veel moeite, bellen wachten en kastje / muuracties is men bij KPN erachter gekomen dat de lijn is afgesloten.

Na heel veel zoeken, is gebleken dat de lijn is afgesloten, doordat er een contract is afgesloten door een andere provider. Het blijkt, dat de nieuwe buren Internet / Telefonie hebben aangevraagd bij een provider, waarbij mijn adres is gebruikt of iets fout is gegaan bij die provider. Zonder enige vorm van berichten is mijn contract dus afgesloten.

KPN zegt simpelweg, sluit maar een nieuw contract af en neem een nieuw nummer. Ik ben een zakelijke klant, met 10 jaar het huidige nummer, waarop diverse klanten dagelijks bellen. Op deze manier verlies ik nu per dag geld en ik kan fluiten naar het nummer / internet wat ik nodig heb voor mij werk.

KPN stuurt je van het kast je naar de muur.

UPDATE:

Later op de dag met de provider Online gesproken. Het blijkt dat er inderdaad dus een abonnement is aangevraagd door de buren. De aanvraag is ingediend door Online bij KPN, om de lijn over te nemen en internet / telefonie te leveren bij de buren. Echter, is dit op mijn adres aangevraagd.

Nu vertelde de heer van de servicedesk van Online mij, dat dergelijke aanvragen gecontroleerd dienen te worden door de provider. In dit geval lijkt het er niet op dat KPN geen controle heeft uitgevoerd en zonder pardon alles heeft afgesloten.

Wanneer je de servicedesk belt, krijg je het standaardverhaal dat je alle lampjes op het modem moet controleren.... Beste servicedesk medewerkers, daar schiet ik niks mee op!

KPN waar blijft de oplossing, ik verlies hierdoor dagelijks geld, doordat klanten mij niet kunnen bereiken en omdat ik afhankelijk ben van internet / telefonie voor mij werk!

UPDATE:

Alle nummers en mail kwijt.

Er wordt gewoon simpelweg een nieuw contract door KPN afgesloten. En als aanbieding, jawel komt ie -> 6 maanden korting op de nieuwe abo. Die korting, kun je wegstoppen waar de zon niet schijnt. Mijn geleden verliezen zijn veel groter dan dat!

Hier ga ik niet mee akkoord. pff wat een getouwtrek. Als je een nieuw product wilt, zijn ze er als de kippen bij. Heb je problemen (die zij veroorzaken), adequaat en SNEL oplossen? Vergeet het maar!

UPDATE:
Inmiddels 4 dagen geen internet / telefonie. Ik heb klanten moeten wegsturen. Ik kon ze gewoon niet helpen, omdat ik geen dienstverlening kan aanbieden op deze wijze. Geleden schade, gaat al richting €5000

Gr,

Khoesial

Zou iemand mij verder kunnen helpen of advies geven?

zaterdag 2 november 2013