Hoge kosten door ongevraagde abonnementen bij KPN

2 reacties

Ik zou een jaar lang gratis tv ontvangen van KPN ter compensatie van geen ontvangst door een kapotte tv mast.
Nu beweerd KPN dat ik 3 maand korting krijg, wat dus absoluut niet klopt.
Ontvang nu 3 maand tv van hun en in die tussentijd hebben ze me laten betalen voor abonnementen op eredivisielive pakket, sport pakket en plus pakket. Tevens is mijn kasje al 4 keer kapot gegaan waardoor ik elke keer een half uur met KPN kan gaan bellen voor een nieuwe.
Deze pakketten heb ik zeker niet aangevraagd! en de hoge telefoonkosten ook niet!
Ze hebben mij een aanbod gedaan voor een jaar gratis tv en natuurlijk heb ik ja gezegd,
maar ze hebben me er niet bij verteld dat ik aansluitkosten en bezorgkosten moest gaan betalen.
Als ik hier van te voren over geinformeerd zou zijn zou ik er alsnog mee akkoord zijn gegaan maar dan wel met de juiste informatie.
kan ik hier wat tegen doen voordat ik weer een nieuwe rekening krijg met nog meer ongevraagde abonnementen?

zaterdag 24 december 2011