ik heb ten onrechte 7 jaar betaald voor een tv abonnement, kan ik dit terugvorderen?

1 reactie

In 2010 wisselde ik van kabelmaatschappij, van ziggo naar Xms. Omdat er per maand toch 16,45 euro via incasso werd ingehouden heb ik gebeld. Het bleek te gaan om een tv abbonement op de dahliastraat 63 te Veenendaal. Ik ben in 2003 verhuisd naar de Schaffelaar 43 te Veenendaal en heb braaf een verhuisbericht gestuurd en mijn wanadoo cable abbonement opgezegd en mijn Modem retour gestuurd. Ik heb een brief hiervan met bevestiging hiervan ontvangen. Wanadoo cable maakt onderdeel uit van casema wat later overgenomen is door ziggo. Affijn op mijn telefoontje hierover blijkt er iets mis te zijn gegaan omdat ik nummerbehoud wilde op mijn telefoon. Ik moest maar een brief sturen naar afdeling klachtenafhandeling. Daar kreeg ik dus een mailtje van terug dat ik mijn tv abonnement nooit heb opgezegd en dat er niets gecrediteerd wordt. Ik moet extra bewijzen leveren voor het opzeggen van de tv. Die heb ik dus niet, want wie bewaard er nu van 7 jaar spullen.Wel heb ik 7 jaar aaneengesloten producten van hun afgenomen telefoon,tv en kabelinternet op dit nieuwe adres.Het gaat hier omgerekend om een bedrag van 12 x 16,45 x 7 = 1382 euro. Dit is dus het gevaar van incasso. Omdat ik constant producten afnam ben ik er klakkeloos van uitgegaan dat het goed zat. Ik ga uiteraard nog met ze praten maar ik wil even weten of ik recht van spreken heb in deze zaak. want zoals ik het zie wordt het een welles nietes spelletje.

maandag 9 augustus 2010