Bol.com neemt mijn matras niet terug. Hoe kan dit?

5 reacties

Ik heb bij VidaXL (via Bol.com) een matras voor op mijn bed besteld. Geen probleem verder met de levering, het kwam op tijd aan. Vervolgens het matras uit de verpakking gehaald( een soort van grote, plastic puinzak) en het ding op mijn lattenbodem gelegd. Ben er enkel een keer op gaan zitten, maar het matras lijkt wel een plank. Dus het ding weer opgerold en opnieuw ingepakt.. niet in de puinzak, die was door het openmaken helaas ter ziele gegaan. Vervolgens het matras retour aangemeld op mijn Bol account. Nu zegt VidaXL (via Bol) dat de verzegeling verbroken is en dat het matras niet retour mag... Maar bij Bol.com en bij VidaXL zelf staat: binnen 14 dagen gratis retourneren. En in de algemene voorwaarden staat dat je het product mag uitpakken en beoordelen zoals je dat in een normale winkel ook zou doen, mits je het artikel natuurlijk normaal behandelt Nu zit ik met een matras in mijn maag waar ik niets aan heb, en ik ben mijn geld kwijt.. Dit klopt toch niet? Help me alstublieft!

woensdag 8 juli 2015