Concert afgelast, maar geen geld retour?

1 reactie

Ik hoop middel deze weg tot een oplossing te komen. In januari 2010 heb ik 12 kaartjes gekocht voor een concert in april 2010. Totale waarde 605 euro. Nadat de organisatie het concert twee keer heeft verplaatst is het uiteindelijk helemaal afgelast. Ik had mijn kaartjes bij één van de medewerkers gekocht, wat niet meer samenwerkt met de organisatie. Hij heeft het overgedragen aan een ander persoon, bij wie ik één kaartje retour heb gekregen. Omdat één vriendin niet meer mee kon ivm de veranderde data van het concert. Echter die verkoper is nu spoorloos. Organisatie wilt mij nu niet meer betalen en geeft aan zelf ook nog geld te krijgen. Wat ik sterk betwijfel in hoe eerlijk zij zijn. Ik ben de hele tijd aan het lijntje gehouden. Op de kaartjes staat de naam van de organisatie. Ik heb allerlei emails als bewijs van de persoon bij wie ik mijn tickets destijds heb gekocht. Ik zou graag willen weten hoe ik dit het beste kan aanpakken? Wie kan ik hier aansprakelijk voor stellen?

maandag 3 oktober 2011