concerttickets nooit ontvangen, wel betaald, elektronische handtekening voor ontvangst niet van ons

1 reactie

onlangs kaarten besteld via on line ticketservice. Ontvangstbevestiging ontvangen en de tickets zouden aangetekend worden verstuurd. Er komen maar geen tickets binnen, vandaar de organisatie gemaild. Men claimt dat de tickets zijn geleverd en dat ik hiervoor heb getekend. Op de vraag of ze dit konden laten zien, gaf men aan dat dit 6 weken zou gaan duren. Echter dan was het concert al geweest maar men had hier maling aan, dat is nu eenmaal de procedure!!
Omdat ik toch wilde gaan heb ik nogmaals tickets besteld en gelukkig kwamen deze op tijd aan. Na 3 weken ontvang ik van online tickets service een bewijs van ontvangst van TNT de organisatie welke de tickets bezorgt. Echter de electronische handtekening is niet van mij en wijkt duidelijk af tov mijn eigen handtekening (in mijn paspoort) en handschrift. Ik stuur de organisatie een mail met mijn handtekening uit mijn paspoort zodat ze dit kunnen vergelijken. De reactie vanuit online tickets: we hebben de tickets bezorgd op het opgegeven adres en een handtekening voor ontvangst gekregen. Dan maar bellen en aangegeven dat:

- er op die dag niemand thuis was-
- mijn handtekening niet correspondeert en dat ze dit kunnen vergelijken met de kopie van mijn paspoort

Men blijft vol houden dat het adres klopt en dat er getekend is voor ontvangst. Volgens online ticket service is dit een sluitend systeem. Op mijn opmerking: dat dus iedere postbezorger op mijn naam zou kunnen tekenen en mijn tickets dus kan innen, werd gezegd: hier had men geen antwoord op.

Ik heb dus dubbel betaald en online ticket service is niet genegen om mijn geld voor de eerste bestelling terug te geven.
Wat kan ik doen?

vrijdag 14 mei 2010