Conflict internetbestelling!

0 reacties

Onlangs 2 hele grote internet bestelling gedaan bij een grote sportketen (zal geen namen noemen). Ik kreeg kort daarna een aantal artikelen geleverd, maar er ontbraken er nog een heleboel.
De ontbrekende artikelen zouden rechtstreeks vanuit de verschillende winkels verzonden worden.

Zo'n 8 a 9 pakketjes later was het overzicht totaal weg. Want de winkels pleuren de kleren in de doos en versturen het. Zonder pakbon of wat dan ook.
Ik had dus geen idee of het klopte wat er in de doos zat.
Zelfs een keer een doos ontvangen die gewoon helemaal open was en deze was gewoon bij ons in de achtertuin gezet.

Maar nu komt het.
Er ontbreken artikelen.
De keten zegt dat ze deze absoluut verzonden hebben. Ze hebben het bij de winkel nagevraagd, bij TNT die de verzenden doet gevraagd en volgens de tracking en tracing MOET ik deze artikelen hebben.

Alleen ik heb ze NOOIT ontvangen.
Meerdere malen gebeld en gemaild met het keten, maar hun blijven volhouden en zeggen dat ik moet betalen.
En het ergste is, je moet bij deze bestelling vooraf betalen en daarna krijg je je geld terug met wat je terug gezonden hebt.

Inmiddels zit ik best wel een beetje in de put en ben ik een beetje moe gebeld/gemaild.
Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Ik heb geen idee hoe ik mijn onschuild kan bewijzen, maar ik heb deze artikelen nooit gehad. Het is nu hun woord tegen het mijne.

Wat moet ik doen?? Alle tips zijn welkom. Want betalen voor iets wat je niet hebt is erg zuur.

woensdag 15 augustus 2012