conflict met online

0 reacties

Sinds 4 september heb ik geentelefoon en internet verbinding meer. De telefoon betrek ik van KPN en internet van Online. Na eerst KPN gebeld te hebben heeft een monteur van KPN geconstateerd dat er een breuk zit in de printplaat van Online. 7 sept. Online gebeld die zouden binnen 7 werkdagen contact opnemen. OP 14 sept. met een monteur van KPN overeengekomen dat hij de telefoonlijn zou herstellen met een bypass in de kast in de wijkcentrale. Nu wel telefoon maar nog steeds geen internet, weer Online gebeld maar die wijzen weer naar KPN en die weer naar Online. Ik heb tussen 2 instantie's ingezeten en op advies van Opta was het beter om bij allebei het abonnement te beëindigen en naar een andere provider over te stappen. Ook mocht ik het bedrag van de internetverbinding laten terugstorten. Zo gezegd zo gedaan het maandbedrag van sept en okt. 2x €18 laten terugstorten omdat Online dus geen verbinding had geleverd in die maanden.Dit ook met een aangetekend schrijven bevestigd en bij Bij Ziggo een nieuw abonnemnet afgesloten.
Van Online geen reactie gekregen op mijn aangetekend schrijven alleen een factuur van €40,50 incl administratie kosten.
Het telefoonnummer wat ik zeker een keer of 8 heb gebeld betreft het dure nummer van €0,15 per minuut. Ik moet het bedrag maar betalen en dan zullen ze het daarna wel weer terugstorten anders wordter een incassobureau opgezet. Hier ben ik het dus niet mee eens. Hun hebben contractbreuk gepleegd door geen verbinding te leveren of te herstellen.Op 24 september hebben ze de zaak gewoon gesloten omdat ik gezegd had dat ik zou overstappen naar een andere provider. Nu eisen ze wel het geld om dat later weerr terug te storten maar wie zegt dat ze dat doen? Ze hebben zich ook niet aan het contract gehouden. Wat moet ik nu doen want de brieven van Online blijven binnen vallen en straks dus ook van een incassobureau?

donderdag 20 oktober 2011