garantie fotocamera

5 reacties

Goedenavond,

Mijn zoon kocht in nov.2008 een Sony digitale camera bij Dixons (bon nog aanwezig).
Nu komt alleen de lens er nog uit en gaat ook weer terug en verder doet hij niks.
Hij is er mee terug geweest en nu vragen ze alleen voor 't opsturen 30,00 Euro, plus bij Sony vragen ze nog 's 'n keer onderzoekskosten.

Mijn zoon is 23 maart jl. vertrokken naar Afghanistan en wilde toch 'n camera meenemen, dus 'n nieuwe Sony gekocht.
Nu bij bol.com en wel op 4 maart jl.

25 maart had ik contact met hem en wat denkt U?? Zijn camera is kapot!! Hetzelfde probleem als met de oudere camera.

Ik heb inmiddels contact gehad met Bol.com en deze vragen wanneer mijn zoon terugkomt met camera???
ALS hij terugkomt is dat pas in augustus.

Ook heb ik contact gehad met Sony en deze vragen om alle 2 de camera's op te sturen.

In hoeverre gaat de garantie is mijn vraag en zou er niet 1 van de 2 eerst 'n camera naar mij op kunnen sturen zodat mijn zoon niet zonder zit?
of vraag ik dan wellicht teveel??

Met vriendelijke groeten,
Dorethe Arts.

vrijdag 2 april 2010