Hoezo krijg ik mijn geld niet terug??

1 reactie

Ik heb bij youfone een youfone simonly buitenland abonnement afgesloten inkl. supersnel internet voor 14,95 EUR per maand. Ik heb een bevestigngsbrief gekregen waarop nog alles bevestigd werd en mijn oude provider zou worden opgezegd. Prima! Toen kreeg ik mijn simkaart en ik kon direct beginnen met bellen en internetten, was alles geen probleem. Alleen aan het eind van de maand was het even schrikken. Ze wilden ineens 231,12 EUR van mij hebben. Ik vroeg waarom en ze zeiden dat ik geen internetbundel had afgesloten en daarom zo hoge kosten ontstonden. Haha, ik dacht echt ik wordt gek. Ik nog een keer nagekeken of het wel klopte ook dat briefje opgestuurd van de bevestiging toen. Ja, het was dus hun fout en de bedrag zou gecredeert worden met de volgende facturen. Omdat ik maar iedere maand krap 20 EUR kosten heb voor mijn mobiel wilde ik het geld graag op mijn rekening gestort hebben. Dit was niet mogelijk. Ik wordt er een beetje gek van, het is veel geld wat zij gewoon houden en ook niet eens crediteren met mijn facturen die er nu al weer 2x gekomen zijn sindsdien. Ik wil gewoon mijn geld terug op mijn rekening.Ik ga er niet mee akkoord dat het niet mogelijk is om geld uit te betalen. In het kader van klantenvriendelijkheid zou dat wel mogelijk zijn omdat de klant niet schuld is aan het hele verhaal. Als je te veel voor stroom betaald krijg je toch ook altijd je geld terug. En het was ook nog HUN fout. Ik snap er niets meer van, dat is toch niet klantenvriendelijk.

Ik wil het bedrag op mijn rekening gestort krijgen ( 231,12 EUR) en dan gewoon per maand mijn facturen betalen, zoals het hoort.

vrijdag 28 oktober 2011