Mijn mobiele telefoon is voor de tweede keer ondeugdelijk gerepareerd. Als ik niet betaal kan ik fluiten naar mijn telefoon. Wat zijn mijn mogelijkheden?

1 reactie

Mijn mobiele telefoon is gevallen, waardoor het display window is gebarsten.Verder had de telefoon geen enkele schade. Aangezien ik de telefoon net een half jaar heb (aanschafwaarde 550,- euro) vond ik het toch wel de moeite waard om de telefoon te laten repareren. Ik heb vervolgens de telefoon ter reparatie aangeboden aan een winkel in Apeldoorn. Met het verzoek de telefoon weer in originele staat te brengen middels een reparatie van 130 euro. Na een week werd ik opgebeld met de mededeling dat de telefoon opgehaald kon worden. Ter plaatste bleek dat de reperatie zeer slecht was uitgevoerd en de telefoon door een schroevedraaier beschadigd was. Het nieuwe scherm was zelf zeer slordig met tape vastgeplakt.
Na mijn omgenoegen richting de winkelier te hebben geuit, erkende hij de problemen en heeft de telefoon opnieuw in reparatie genomen. Maar wederom is de reparatie ondeugdelijk uitgevoerd. De bovenkant van het scherm ligt netjes verzonken in de body, de onderkant daarentegen steekt 3 á 4 millimeter boven de body uit. Zeker niet zoals de htc eruit moet zien. Het scherm is nu erg vattelijk voor beschadigingen. De winkelier geeft aan dat hij het niet mooier kan, maar hij het voldoende vindt. Dan had ik maar naar htc moeten gaan. Ik wil natuurlijk niet betalen voor de zeer slecht uitgevoerde reparatie van 130,- euro, maar krijg dan ook mijn telefoon niet terug. Wat zijn mijn mogelijkheden?

dinsdag 8 november 2011