KI
KimDidier
Aantal ontvangen sterren: 1
Bekijk details

SamsungNX30 iBOOD

17 reacties

Op 2 juni jongstleden heb ik een camera besteld bij iBOOD,
De verwachte verzenddatum wordt telkens met een week verschoven.
Zojuist naar 4 juli aanstaande.
Deze brief naar de klantenservice gestuurd:

Beste meneer, mevrouw

Ruim een week geleden heb ik al een mail gestuurd met een vraag over de verwachte levertijd van de Samsung NX30.
Hier heb ik tot op heden geen reactie op mogen ontvangen.
De verwachte zenddatum van het product is drie keer met een week verschoven, zonder duidelijke opgaaf van reden.
Ik ben van mening dat iBOOD in gebreke is gebleve wat betreft het verstrekken van duidelijke en juiste informatie.
De reden heb ik zelf moeten achterhalen via het productforum.
Daar heb ik begrepen dat de camera al geruime tijd aanwezig is in het distributiecentrum, en op 25 juni jongstleden is bevestigd dat ook de zogenaamde 'plugs' die jullie nog misten geleverd zijn.
Naar mijn idee hebben jullie sindsdien voldoende tijd gehad om de producten te verpakken en te verzenden.
De verwachte zenddatum staat echter nog steeds op 27 juni 2014, daar het nu de 30e van juni is, is deze informatie naar mijn inziens onjuist.
Op datzelfde forum worden de gebruikers van het kastje naar de muur gestuurd, en komen verschillende medewerkers met verschillende verklaringen.

Ik wil u mededelen dat jullie verplicht zijn te leveren vóór 2 juli aanstaande, dan verstrijken de 30 dagen levertijd. Ik heb op dit moment geen reden om te verwachten dat jullie die datum halen.
Bij deze stel ik een ultimatum dat de camera uiterlijk vrijdag 4 juli 2014 geleverd wordt.
Ik ga een brief opstellen en versturen naar het juridisch loket voor advies.
Daaropvolgend zal rechtsbijstand ingeschakeld worden.Tegelijk zullen er ook brieven uitgaan naar iedere bestaande consumentenprogramma bij de publieke omroep.

Jullie zeggen alles in huis te hebben om te kunnen leveren, blijkbaar willen jullie niet leveren.
Ik neem GEEN genoegen met annulering en teruggave van de kosten,
Daar koop ik bij een andere winkel geen Samsung NX30 incl. lenskit voor,
aangezien het verschil minimaal €300,- zal bedragen.
Ik vind het zeer spijtig om deze stappen te moeten ondernemen, 4 jaar lang hebben wij met plezier gebruik gemaakt van jullie aanbiedingen.

Door deze gang van zaken is mijn vertrouwen in iBOOD als bedrijf ernstig geschaad.
Ik verzoek u daarom vriendelijk doch dringend zo spoedig mogelijk met een redelijke oplossing te komen.

Afwachtende van uw antwoord,
Met vriendelijke groet
Didier

maandag 30 juni 2014