Telefoonwebshop levert niet

29 reacties

Goedemiddag, Mijn vriendin heeft op 17 juni 2014 een Iphone besteld via een telefoonwebshop. Deze telefoon zou binnen 5-15 dagen geleverd worden. Na lang wachten hebben we een mail gestuurd met de vraag waar de telefoon bleef. Als reactie kregen we te horen dat PostNL een afleverpoging had gedaan, maar dat wij niet thuis waren. Aangezien wij helemaal geen bericht van PostNL hadden ontvangen heb ik besloten PostNL zelf te bellen. Via PostNL kwamen we er achter dat het pakket in beslag zou zijn genomen door de douane en dat het pakket zal worden vernietigd. Na weer veel heen en weer mailen met de telefoonwebshop beloofden ze ons afgelopen donderdag dat ze een andere telefoon zouden hebben verstuurd via DPD. Vandaag had ik nog steeds geen track&trace code ontvangen, dus ik besloot DPD zelf te bellen. Die konden mij melden dat er helemaal geen pakket naar ons adres onderweg is. Wederom een leugen van de telefoonwebshop! Mijn vraag is hoe ik nu of mijn geld terug kan krijgen, of hoe ik alsnog een telefoon zou kunnen krijgen. Of moet ik serieus rekening gaan houden met het feit dat de telefoon en het geld weg is? Groet, Martin

maandag 4 augustus 2014