Wat moet ik hiermee doen?

1 reactie

Ik heb problemen met mijn zorgverzekering! Het is al een aardige tijd aan de gang.
Ik heb meerdere mails verstuurd, ook brieven en ik ben zelfs langs geweest maar dat hielp niet.
Ik heb ook allemaal mails van hun bewaard en ook van het incasso bureau die er bij betrokken is.
Ik wil betalen waarvoor ik moet betalen, maar ik ga niet dubbel betalen. Ik ben ook niet de einge, mijn ouders hadden ook problemen en dat is ook sinds die tijd of het is steeds in de zomer periode. En ik hoor ook van andere mensen bij de Ortho waar ik nog heen moet die ook klagen over Azivo. En iedereen snapt mijn verhaal waartegen ik het vertel. En ze vinden het dan inderdaad raar hoe Azivo handelt, en er zijn meerdere die dat hebben.
Ik hoop dat mijn verhaal duidelijk is. Ik heb nu al zoveel brieven geschreven dat ik het eigenlijk niet meer weet hoe ik het moet verwoorden. Ik ben er echt van over mijn toeren. Het vreet echt aan mij. Het is ook echt bepalend in mijn studie gedrag, ik slaap er slecht door.

Naar mijn idee waren er een aantal maanden dubbel betaald. Ten eerste werd het door mij via internet overgeschreven, vervolgens moest ik via het incasso bureau ook voor dezelfde periode betalen. Of bijvoorbeeld in jan, febr 2010 had ik de termijn betalingen gedaan voor die maanden. Maar toen heeft azivo deze bedragen verschoven naar nov, dec, 2009 want deze bleken nog open te staan. Vervolgens kreeg ik van het incasso bureau van Arkel dat ik via hun de termijn bedragen van nov, dec, 2009 moest betalen. En volgens azivo stonden zo de maan jan, febr, 2010 nog open.
Wat bleek toen had ik perongeluk het oude premie bedrag ingevuld. Daarom hadden zij het naar 2009 verzet. Voor alsnog heb ik toen jan, febr en toen heb ik ook al brieven verstuurd en mailtjes. Met de duidelijke vraag, wat is nou waarvoor gebruikt en welke maanden heb ik nou aan van Arkel betaald. Van arkel gaf mij aan dat hun de opdracht van Azivo kregen en ik moest het met Azivo uit zoeken. Het is toen een hele sleur geweest. Ik kwam er later achter dat ik volgens mij november 2009 zelfs 3x heb betaald. (Ik heb mijn betalings bewijzen) Ik heb gewoon de bedragen betaald aan het incasso bureau want ik werd er een beetje gek van.

In 2010 mei en juni was weer zo ver, ik kreeg een brief dat juni niet betaald was. Toen heb ik het bedrag over gemaakt met beschrijving voor de maand juni. Ook kreeg ik een brief van Azivo dat er meerdere maanden nog open stonden. Maar ik heb toen alles via van Arkel betaald. En toen kwam er een strijd tussen het incasso bureau en Azivo. Van Arkel zij nou alles is betaald de dossiers zijn gesloten en het is naar azivo gestuurd. Azivo bleek niets ontvangen te hebben. Toen zat ik ook in de stress. Ik heb heel vaak met ze gebeld. van Arkel zei het ligt aan Azivo en Azivo gaf van Arkel de schuld. Maar er ging naar mijn mening al heel veel fout bij Azivo, want ik kreeg steeds verschillende verhalen. Dan hadden ze wel de mail ontvangen, dan weer niet maar ze wisten wel te vertellen waar het over ging.
Op het kantoor legde ik ook het verhaal uit over de dubbele afschrijvingen, nou toen werd mij verweten dat ik dat helemaal niet via ing internet bankieren kan bekijken. Ik wilde het nog op haar eigen (kantoor) computer laten zien dat het wel degelijk kan. Je kan gewoon zoeken op rekening en dan komt alles naar voor. Maar dat mocht ik niet en het kon. Toen voelde ik mij al voor leugenaar uitgemaakt. Ze wist het allemaal niet, en de collega snapte het ook niet. Ik heb daar toen een uur gezeten, vervolgens ben ik weggegaan aangezien ik studeer en een bijbaan heb en voor mij ook geld "tijd is geld."

Ik heb al die mails bewaard en ik plak ze hieronder, het wordt dan een groot verhaal maar ik moet het gewoon kwijt. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben geen wanbetaler, ik wil betalen maar ik wil wel duidelijkheid en ik heb nu het idee dat iemand daar een leuk zakcentje er aan over houd.

Ik bleef mailtjes versturen met de vraag over een duidelijk overzicht van 2009 tot heden. En dat was toen eind 2010 geloof ik. Van Arkel had ook meerdere malen contact opgenomen met Azivo maar zij kregen steeds geen reactie. Uit eindelijk kreeg van Arkel in april 2011 een reactie. Maar dat was een overzicht dat liep tot mrt 2010. Terwijl het er mij ook om ging mei en juni. Toen bleek dat er iets fout was gegaan met mijn eigen risico, deze betaal ik nu ook via van Arkel. Maar er stonden nog twee termijnen open van de maand juni en mei. (volgens van Arkel). Ik ben toen weer na gaan kijken. En naar mijn mening en ook te zien aan mijn afschrijvingen is alleen de maand mei niet afgeschreven. Want bijna alles is via de automatische incasso, behalve een afschrijving met de beschrijving juni/ juli. Ik had toen een brief ontvangen dat juni niet afgeschreven kon worden. En toen heb ik dat over gemaakt. En volgens mij is dit toen naar de maand augustus verschoven door Azivo. Want augustus is niet automatisch van mijn rekening afgeschreven. En volgens azivo staat deze niet open.
Maar is het niet gebruikelijk dat je de verste maand (dit geval mei) dan niet moet opvullen met dat ene bedrag die ik zelf had overgemaakt. En dan augustus gewoon automatisch afschrijven. Want ik heb ook veel problemen met het automatisch afschrijven. Volgens hun is het een paar keer zo geweest dat zij het niet konden afschrijven. Maar er stonde gewoon geld op mijn rekening, i.p.v. een herinnering te sturen werd het gelijk naar van Arkel gestuurd.(met extra incasso kosten).

Ik heb toen op 14 maart weer mailtjes verstuurd met bewijzen van betaling dat ik er gewoon niets van snap. Dat ik een duidelijk overzicht wil ontvangen.
En dat ik graag wilde weten waar de bedragen voor gebruikt worden of waar ze heen gaan. Omdat ik via mijn administratie zie dat er volgens mij een aantal bedragen verdwenen zijn. Ik heb ze duidelijk gevraagd of ze er op bij konden vermelden naar welke maand zij de bedragen hebben verschoven. Want ze hebben ook weleens het bedrag van mijn eigen risico naar een maand termijn verschoven, kreeg ik ooit is te horen en te lezen. Dan denk je ik heb eigen risico betaald. Nou dan via van Arkel maand termijn, krijg je een tijd later ineens ook via van arkel dat ik mijn eigen risico nog moet betalen.

Dit is nu al een lang verhaal, ik ben nu 23 jaar en ik studeer nog maar dit vreet aan mij. Ik word hier best depressief van. Er zullen vast mensen zijn met ergere problemen. Maar naar mijn mening klopt er gewoon iets niet.
Ik ben nu sinds juni 2010 niet meer aanvullend verzekerd, omdat ik die ene maand niet heb betaald. Omdat het naar mijn mening niet klopte. Maar ik betaalde nu wel al die maanden tot nu gewoon de volle pond. Maar ik moest naar de fysio vanwege hyperfentilatie en daardoor hartkloppingen (door alle stress) voor ademoefeningen. Dit moest ik zelf betalen en zo ben ik er achter gekomen dat ik een maand achter liep. Niet via Azivo, want ik heb toen zelf naar Azivo gebeld en van Arkel had het dus al in behandeling) Dit gebeurde in oktober in 2010. Geen brief niets ontvangen.

Maar ik had Azivo dus duidelijk gevraagd om een goed overzicht. Ik wil de geen rijtjes met bedragen en datums ontvangen. Ik op 14 maart dus een mail gestuurd, week of 2 later heb ik gebeld of zij wat ontvangen hadden. Toen kreeg ik van de receptioniste te horen dat er niets was ontvangen, ik had duidelijk de datum gezegd. Toen vroeg ze of ik wel een ontvangstbevestiging ontvangen had. Dat was het geval, ze zij wast raar want ik kan hem echt niet terug vinden je moet het maar nog een keer versturen. Toen heb ik het nog een keer verstuurd, en wel meerdere keren en al die keren kreeg ik een ontvangst bevestiging.

18-04-2011 kreeg ik een mail terug. Mat daarin dat ze wel mijn mail van 14 mrt hadden ontvangen. Dan lijkt mij toch iets mis met de communicatie!
Maar goed toen kreeg ik dus een mail waar ik echt heel erg van schrok! Die vrouw ging terug naar 2009 en liet weer zo',n overzicht zien waar ik niet om heb gevraagd. Want naar mijn mening klopt het niet want op die overzicht staan alleen mijn betalingen. De betalingen aan van Arkel , en die van Arkel dan door gestuurd heeft naar Azivo die staan er niet bij. (terwijl ik daar duidelijk om gevraagd had).
Toen kwam deze persoon van de klantenservice tot de conclusie:
"Zoals u in bovenstaand overzicht kunt zien, ontbreken er een aantal betalingen, namelijk april, mei, november 2010 en januari, februari en mei 2010 en maart 2011. Wij hebben u al meerdere malen hierover geinformeerd, onder andere op 1 juni 2010 per brief." "Voor een exact overzicht van de te betalen premie bij Van Arkel, kunt u contact opnemen via telefoonnummer 071-5794900"

Maar bij van Arkel is alles afgesloten behalve van de maand mei/juni 2010. Omdat ik daar weer mijn vraag tekens bij heb.

Overzicht die zij mij stuurde, vind ik onoverzichtelijk. het is niet waar ik om heb gevraagd.
Je ziet ook een bedrag van 239,60 staan en dat heb ik toen overschreven om twee maand premies tegelijk te betalen.(bij internet bankieren zet ik er altijd heel duidelijk bij waarvoor het is, maar wat zij met dat bedrag gedaan hebben is voor mij een raadsel. Ook dit heb ik duidelijk gevraagd, maar ook daar op geen antwoord.

Relatienummer: 1927000300
Naam: H.B. van Zanen
Maand: Verschuldigd: Betaald: Datum:
Januari 2009 € 119,80 € 119,80 01-01-09
Februari € 119,80 € 119,80 01-02-09
Maart € 119,80 € 119,80 01-03-09
€ 150,00 06-03-09
April € 119,80
Mei € 119,80
Juni € 119,80 € 119,80 01-06-09
Juli € 119,80 € 239,60 27-07-09
Augustus € 119,80 € 119,80 24-08-09
September € 119,80 € 54,25 23-09-09
€ 119,80 30-09-09
Oktober € 119,80 € 119,80 05-10-09
€ 119,80 27-10-09
November € 119,80
December € 119,80 € 119,80 22-12-09
Januari 2010 € 123,25
Februari € 123,25
Maart € 123,25 € 119,80 01-03-10
€ 119,80 01-03-10
€ 119,80 08-03-10
April € 123,25 € 123,25 01-04-10
Mei € 123,25
Juni € 123,25 € 123,25 01-06-10
Juli € 123,25 € 123,25 01-07-10
Augustus € 123,25 € 123,25 25-08-10
September € 123,25 € 123,25 01-09-10
Oktober € 123,25 € 123,25 01-10-10
November € 123,25 € 123,25 04-11-10
December € 123,25 € 123,25 01-12-10
Januari 2011 € 135,25 € 135,25 29-12-10
€ 135,25 28-01-11
Februari € 135,25 € 135,25 28-02-11
Maart € 135,25
April € 135,25 € 86,90 21-04-11
€ 3.457,60 € 3.360,10
Totaal te betalen premie € 3.457,60
Totaal betaalde premie € 3.360,10
Verplicht eigen risico 2008 € 150,00
Verplicht eigen risico 2009 € 155,00
Verplicht eigen risico 2010 € 165,00
Verplicht eigen risico 2011 € 86,90
Door u verschuldigd € 654,40 excl. incassokosten

met in het eerste rijtje de maanden (onder elkaar). Toen een rij met bedragen die zij moeten ontvangen, dan toen een rij met de bedragen die zij ontvingen van mij met de datums wanneer zij die ontvingen. En sommige die komen niet overeen met de datum waarop zij het moeten ontvangen. Maar het is een dag later of eerder. En dan zie dus achter die maand niets staan, dan concluderen zij dat ik die maand niet heb betaald. Maar je ziet daar onder of er boven wel een bedrag staan die feitelijk dan nergens bij hoort. (moeilijk uit te leggen u zou het moeten zien)

Ik heb al die mails bewaard en ik plak ze hieronder, het wordt dan een groot verhaal maar ik moet het gewoon kwijt. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben geen wanbetaler, ik wil betalen maar ik wil wel duidelijkheid en ik heb nu het idee dat iemand daar een leuk zakcentje er aan over houd.

______________________________________________________________________________________________________________________________

Ter reactie van de mail die ik van u ontvangen heb op maandag 18 april 2011
Er staat in de mail, dat waar geen datum staat deze niet betaald is.
Maar hieronder kunt u zien dat wel degelijk de bedrag van mijn rekening is afgeschreven!
Behalve van april 2011, hier heb ik van jullie ook een acceptgiro van ontvangen. Deze heb ik wel al overgeschreven op 22-04-2011.

Wat ik heel raar vind is dat bij april wel een bedrag staat van €86,90, maar dit is een bedrag dat onder mijn verplicht eigen risico valt. En niet onder mijn maandpremie van April! Dit is echt heel verwarrend! Ik wilde graag weten waar de verschillende bedragen heen gaan en waar ze voor bedoelt zijn.
Dit zie ik niet in het overzicht terug! Want zoals ik al eerder vermeld is dat het bedrag van €86,90 daar naar mijn idee niet hoort te staan. Het lijkt nu net of ik het bedrag van €86,90 als deel heb betaald van mijn maand premie!

Ik heb zowel mijn af/-bij schrijvingen toegevoegd! Hierbij heb ik gezocht op rekening nummer vanaf 01-01-2009 tot 22-04-2011.
Ik heb ook de inhoud van de mail onderaan deze pagina’s weer toegevoegd!

Ik begin gelijk bij maart 2011! Ik zie daar geen bedrag van betaald incl. datum staan! Dit betekend volgens jullie dat maart 2011 dan niet is betaal! Maar hoe kan het dan dat ‘t berdrag van €135,25 op 02-03-2011 wel degelijk door jullie van mijn rekening is afgeschreven! Het is echt afgeschreven! Dus ik vraag mij nu af of iemand op kantoor bij jullie misschien er een extra leuk zakcentje eraan overhoud!
Ook zie ik in de mail, of overzicht, dat bij de maan januari twee bedragen staan van €135,25 met de volgende datums: 29-12-2010 en 28-01-2011. Heb ik dan januari 2x betaald??

En dan nogmaals over de maand mei 2010!
Er is op 03-05-2010 een bedrag van 123,25 afgeschreven! Deze is door omstandigheden, geen idee waarom want ik had geld op mijn rekening staan, weer op mijn rekening bijgeschreven dat is ook te zien in mijn overzicht op 10-05-2010!
Maar als je kijkt naar mijn overzicht kunt u ook zien dat de maand juni automatisch door jullie is afgeschreven. Daarna de maand juli! En daarna heb ik zelf een maandpremie naar jullie overgeschreven omdat ik van jullie een brief ontving dat ik de maand juni niet had betaald! Vervolgens ging het dan hoogstwaarschijnlijk over de maand MEI!
Maar ik zie dus dat jullie het bedrag van €123,25, het bedrag dat ik zelf heb overgeschreven hoogstwaarschijnlijk naar de maand augustus hebben verplaatst! En dit bedoel ik met een duidelijk overzicht. Het overzicht dat jullie mij geven is onduidelijk! Er staan leuke bedragen met datums maar waarvoor die bedragen dienen staat er niet bij! En daar heb ik wel degelijk om gevraagd!

In 2009 zijn er naar mijn idee ook een aantal fouten gemaakt! En er blijkt dan met van Arkel wel al iets in mindering gebracht te zijn. En heb ik ook al bij van Arkel een betalingsregeling!

Dan de volgende zin heb ik uit het mailtje gekopieerd:
“Zoals u in bovenstaand overzicht kunt zien, ontbreken er een aantal betalingen, namelijk april, mei, november 2010 en januari, februari en mei 2010 en maart 2011. Wij hebben u al meerdere malen hierover geinformeerd, onder andere op 1 juni 2010 per brief.”

Ik heb deze betalingen al lang voldaan via van Arkel! Dat heeft van Arkel mij al meerdere malen verteld!
Dan heb ik het over de betalingen van 2009/2010. En maart van 2011 is wel degelijk van mijn rekening afgeschreven! Dat ziet u hier toch onder! Het is van mijn rekening af. Waar is het dan heen???

Ik krijg door dit gewoon zelfmoord neigingen want dit klopt allemaal niet. Je dat er geld van mijn rekening afgeschreven wordt. Ik heb bij van arkel die andere betalingen voldaan en dat was ook al uit de lucht dat was allemaal opgelost en nu komt u met dit verhaal!
Ik studeer en dit is allemaal pure onzin, ik kan dit zo echt niet aan. Dit klopt gewoon niet! Dit is gewoon raar! Ik heb alles toen aan van arkel betaald en zij hebben het door gestuurd. Dat van 2009/2010 was qua maandpremies in orde! En nu komt u hiermee!

Volgens mij gaat er administratief echt niet goed!

Zoekresultaat

Af- en bijschrijvingen van rekening 9012957 Afdrukken

U heeft gezocht op: Periode van 01-01-2009 t/m 22-04-2011
Tegenrekening 252400
Bij/Af Af

Vorige

Volgende

Datum Rekening Naam/Omschrijving Code Bedrag (€)

02-03-2011 252400 KN: 25646503
INCL PREMIE 01-03-2011 - 31-03-2
011, POLIS 1272486 E135.25
IAZIBAS060000201
AZIVO ZORGVERZEKERAAR NV IC Af 135,25

01-02-201
252400 KN: 24147975
INCL PREMIE 01-02-2011 - 28-02-2
011, POLIS 1272486 E135.25
IAZIBAS031000201
AZIVO ZORGVERZEKERAAR NV IC Af 135,25

31-12-2010 252400 KN: 22598711
INCL PREMIE 01-01-2011 - 31-01-2
011, POLIS 1272486 E135.25
IAZIBAS364000201
AZIVO ZORGVERZEKERAAR NV IC Af 135,25

01-12-2010 252400 KN: 22092518
INCL PREMIE 01-12-2010 - 31-12-2
010, POLIS 1272486 E123.25
IAZIBAS334000101
AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA IC Af 123,25

05-11-2010 252400 KN: 21935959
INCL PREMIE 01-11-2010 - 30-11-2
010, POLIS 1272486 E123.25
IAZIBAS308000201
AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA IC Af 123,25

04-10-2010 252400 KN: 21662032
INCL PREMIE 01-10-2010 - 31-10-2
010, POLIS 1272486 E123.25
IAZIBAS274000201
AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA IC Af 123,25

01-09-2010 252400 KN: 21476022
INCL PREMIE 01-09-2010 - 30-09-2
010, POLIS 1272486 E123.25
IAZIBAS243000201
AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA IC Af 123,25

25-08-2010 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
polis 1272486
termijn juni/juli GT Af 123,25

01-07-2010 252400 KN: 21038577
INCL PREMIE 01-07-2010 - 31-07-2
010, POLIS 1272486 E123.25
IAZIBAS181000201
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 123,25

01-06-2010 252400 KN: 20843470
INCL PREMIE 01-06-2010 - 30-06-2
010, POLIS 1272486 E123.25
IAZIBAS148000201
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 123,25

03-05-2010 252400 KN: 20584485
INCL PREMIE 01-05-2010 - 31-05-2
010, POLIS 1272486 E123.25
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 123,25

01-04-2010 252400 KN: 20282965
INCL PREMIE 01-04-2010 - 30-04-2
010, POLIS 1272486 E123.25
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 123,25

01-03-2010 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
1927000300 HB van Zanen
Februari GT Af 119,80

01-03-2010 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
1927000300 HB van Zanen
Januari GT Af 119,80

22-12-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
8000000019477403AC GT Af 119,80

26-10-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
maand november
01-11-2009 / 31-10-2009 GT Af 119,80

05-10-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
8000000018783169AC GT Af 119,80

02-10-2009 252400 KN: 18917146
INCL PREMIE 01-10-2009 - 31-10-2
009, POLIS 1272486 E119.80
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 119,80

01-09-2009 252400 KN: 18594252
INCL PREMIE 01-09-2009 - 30-09-2
009, POLIS 1272486 E119.80
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 119,80

24-08-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
5000000018412022AC GT Af 119,80

24-07-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
POL:1272486, premie v.d. maanden
april en juni ! GT Af 239,60

01-06-2009 252400 KN: 17535432
INCL PREMIE 01-06-2009 - 30-06-2
009, POLIS 1272486 E119.80
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 119,80

29-05-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
polis: 1272486
premie: 01-05-2009 GT Af 119,80

04-05-2009 252400 KN: 17175571
INCL PREMIE 01-05-2009 - 31-05-2
009, POLIS 1272486 E119.80
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 119,80

06-03-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
8000000016626207AC GT Af 150,00

02-03-2009 252400 KN: 16677661
INCL PREMIE 01-03-2009 - 31-03-2
009, POLIS 1272486 E119.80
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 119,80

02-02-2009 252400 KN: 16502907
INCL PREMIE 01-02-2009 - 28-02-2
009, POLIS 1272486 E119.80
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 119,80

05-01-2009 252400 KN: 16319362
INCL PREMIE 01-01-2009 - 31-01-2
009, POLIS 1272486 E119.80
Azivo Zorgverzekeraar IC Af 119,80

02-01-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
1000000016224178AC GT Af 119,45

Vorige

Volgende

: Details

Terug naar Zoeken

Terug naar Rekening Raadplegen

Top^

Zoekresultaat Help

Af- en bijschrijvingen van rekening 9012957 Afdrukken

U heeft gezocht op: Periode van 01-01-2009 t/m 22-04-2011
Tegenrekening 252400
Bij/Af Bij

Vorige

Volgende

Datum Rekening Naam/Omschrijving Code Bedrag (€)

10-05-2010 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
TERUGBOEKING INCASSO 03-05-10 IC Bij 123,25

02-09-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
TERUGBOEKING INCASSO 01-09-09 IC Bij 119,80

04-06-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
TERUGBOEKING INCASSO 01-06-09 IC Bij 119,80

08-05-2009 252400 AZIVO ZORGVERZEKERAAR UA
TERUGBOEKING INCASSO 04-05-09 IC Bij 119,80

Vorige

Volgende

: Details

Terug naar Zoeken

Terug naar Rekening Raadplegen

Top^

Uw Mail!

Geachte mevrouw Van Zanen,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Uw vorige e-mailbericht van 14 maart, hebben wij ontvangen en doorgestuurd naar Van Arkel. Tevens hebben wij op 14 maart een reactie geplaatst op het forum van Kassa, waar geen reactie op is gekomen.

Onze incasso afdeling heeft in een excel bestand een overzicht gemaakt van de te betalen bedragen en ontvangen bedragen. Daar waar geen datum achter vermeld staat, is niet betaald:

Relatienummer: 1927000300
Naam: H.B. van Zanen

Maand: Verschuldigd: Betaald: Datum:
Januari 2009 € 119,80 € 119,80 01-01-09
Februari € 119,80 € 119,80 01-02-09
Maart € 119,80 € 119,80 01-03-09
€ 150,00 06-03-09
April € 119,80
Mei € 119,80
Juni € 119,80 € 119,80 01-06-09
Juli € 119,80 € 239,60 27-07-09
Augustus € 119,80 € 119,80 24-08-09
September € 119,80 € 54,25 23-09-09
€ 119,80 30-09-09
Oktober € 119,80 € 119,80 05-10-09
€ 119,80 27-10-09
November € 119,80
December € 119,80 € 119,80 22-12-09
Januari 2010 € 123,25
Februari € 123,25
Maart € 123,25 € 119,80 01-03-10
€ 119,80 01-03-10
€ 119,80 08-03-10
April € 123,25 € 123,25 01-04-10
Mei € 123,25
Juni € 123,25 € 123,25 01-06-10
Juli € 123,25 € 123,25 01-07-10
Augustus € 123,25 € 123,25 25-08-10
September € 123,25 € 123,25 01-09-10
Oktober € 123,25 € 123,25 01-10-10
November € 123,25 € 123,25 04-11-10
December € 123,25 € 123,25 01-12-10
Januari 2011 € 135,25 € 135,25 29-12-10
€ 135,25 28-01-11
Februari € 135,25 € 135,25 28-02-11
Maart € 135,25
April € 135,25 € 86,90 21-04-11

€ 3.457,60 € 3.360,10

Totaal te betalen premie € 3.457,60
Totaal betaalde premie € 3.360,10
Verplicht eigen risico 2008 € 150,00
Verplicht eigen risico 2009 € 155,00
Verplicht eigen risico 2010 € 165,00
Verplicht eigen risico 2011 € 86,90
Door u verschuldigd € 654,40 excl. incassokosten

Zoals u in bovenstaand overzicht kunt zien, ontbreken er een aantal betalingen, namelijk april, mei, november 2010 en januari, februari en mei 2010 en maart 2011. Wij hebben u al meerdere malen hierover geinformeerd, onder andere op 1 juni 2010 per brief.

Wij hebben de betaalwijze per 1 juni 2011 omgezet naar betaling per acceptgiro. Per 1 mei 2011 is helaas niet meer mogelijk, omdat de opdracht voor mei 2011 al naar uw bank is gestuurd.

Voor een exact overzicht van de te betalen premie bij Van Arkel, kunt u contact opnemen via telefoonnummer 071-5794900.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Azivo Zorgverzekeraar
de heer R. Korst
afdeling Klantenservice
Oude Haagweg 128
2552 GS Den Haag
Telefoon (070) 440 24 00
www.azivo.nl
_______________________

U heeft op 15-4-2011 de volgende vraag aan ons gesteld:

Beste meneer/ mevrouw van Azivo, en van van Arkel

Zoals u hieronder al ziet heb ik meerdere malen deze mail verstuurd. Na mijn telefoontje vandaag met de klantenservice van Azivo bleek dat er niets was ontvangen!
Hoe kan dit! Ik heb dit mail adres uit de brief! Ook heb ik dit via van Arkel gestuurd! Ook van Arkel stuurt het door naar Azivo... Als er twee punten mailtjes versturen naar één dezelfde punt en daar komen de mails niet aan dan moet het toch bij dat ene punt liggen "Azivo".

Maar goed ik wil graag dat het uitgezocht wordt en het liefst al vandaag, ik ben al eens langs geweest. Heel mijn verhaal uitgelegd, dit werd niet begrepen. Ik zat daar al ruim een half uur te wachten bij azivo. Maar ik studeer en ik werk en ook voor mij geld TIJD IS GELD! Volgens mij geldt dat ook voor Azivo. Want alles in hun voordeel kan snel maar in t voordeel van de client daar wordt nu al meer dan een half jaar over gedaan! Ik vin ddit echt heel vervelend, ik heb mijn verhaal ook al bij Kassa geplaatst want ik weet het gewoon niet niet meer! Er gaat zoveel fout!

Ik wil hierbij ook melden,en dit is schriftelijk en dit is geldig en ik ga echt niet twijfelen hierover. IK WIL DAT IK ZELF PER ACCEPTGIRO MIJN MAANDPREMIES GA BETALEN!
Want dan weet ik tenminste zeker dat ik 1X in de maand mijn premie betaal en niet dat het dubbel wordt afgeschreven!
Dit geld voor alles van Azivo, ook de verplichte eigen risico wil ik PER ACCEPTGIRO! Want dan kan ik het zo in de gaten houden en dan kunnen er geen verdere problemen ontstaan.

Hieronder ziet u waar het overgaat, u hoeft alleen maar even door te scrollen en te lezen en de hele bende uit te zoeken!

________________________________
From: helinabojourtje@hotmail.com
To: info@azivo.nl
Subject: FW: duidelijkheid gewenst!!
Date: Mon, 14 Mar 2011 15:48:07 +0100

________________________________
From: helinabojourtje@hotmail.com
To: info@azivo.nl
Subject: FW: duidelijkheid gewenst!!
Date: Mon, 14 Mar 2011 15:47:27 +0100

________________________________
From: helinabojourtje@hotmail.com
To: info@vanarkelincasso.nl; callcenter@van-arkel.com
Subject: duidelijkheid gewenst!!
Date: Thu, 10 Mar 2011 19:55:01 +0100

Beste van Arkel Medewerker,

Ik heb al een korte overzicht ontvangen maar dat was niet wat ik had gevraagd!
Ik stuur nogmaals mijn betalingsoverzichten!
Het gaan om de maand juni 2010 deze is ook geel gemarkeerd!
Dan kan je zien dat ik de maand juni 2x heb betaald, azivo heeft hem zelf afgeschreven en ik heb het bedrag overgemaakt!
Dan kan hiermee toch de maand mei worden opgevuld? of werd het bedrag als een leuke bonuus gezien voor een medewerker?
Ik ben ook al naar kassa gestapt met mijn verhaal, en ik heb ook een mail gestuurd naar de consumentenbond want ik vind dit gewoon heel raar.
Want ik wil gewoon duidelijkheid! van alles!! van Azivo van 2009 tot 10-03-2011 en ook van van Arkel 2009 tot 10-03-2011.

NOGMAALS HET VERZOEK OM EEN OVERZICHT VAN ALLES!
Tot en met de dag van vandaag !!!!! en niet zoals de overzicht die ik ontving, die liep maar tot mei 2010!

Aangezien dit ook doorgestuurd wordt naar azivo heb ik maar grote letters gebruikt!
En ik ben het ook zat om steeds doorgestuurd te worden, of dat azivo van arkel de schuld geeft of andersom!
ik wil dat dit z.s.m. opgelost wordt!

Nogmaal ik wil duidelijke overzichten! Ik wil weten waar elke cent heen gaat! ook al dat verschuiven van maanden!
De opdrachten die Azivo heeft gegeven aan van Arkel, de opdrachte die van Arkel heeft ontvangen enz. enz.

Relatienummer van azivo: 1927000300
Helina van Zanen
16-06-1987
Haveltestraat 215
2541 sj Den Haag

Vriendelijke groet,

helina van Zanen

______________

From: helinabojourtje@hotmail.com
To: info@vanarkelincasso.nl; callcenter@van-arkel.com
Subject: duidelijkheid gewenst!!
Date: Thu, 10 Mar 2011 19:55:01 +0100

Beste van Arkel Medewerker,

Ik heb al een korte overzicht ontvangen maar dat was niet wat ik had gevraagd!
Ik stuur nogmaals mijn betalingsoverzichten!
Het gaan om de maand juni 2010 deze is ook geel gemarkeerd!
Dan kan je zien dat ik de maand juni 2x heb betaald, azivo heeft hem zelf afgeschreven en ik heb het bedrag overgemaakt!
Dan kan hiermee toch de maand mei worden opgevuld? of werd het bedrag als een leuke bonus gezien voor een medewerker?
Ik ben ook al naar kassa gestapt met mijn verhaal, en ik heb ook een mail gestuurd naar de consumentenbond want ik vind dit gewoon heel raar.
Want ik wil gewoon duidelijkheid! van alles!! van Azivo van 2009 tot 10-03-2011 en ook van van Arkel 2009 tot 10-03-2011.

NOGMAALS HET VERZOEK OM EEN OVERZICHT VAN ALLES!
Tot en met de dag van vandaag !!!!! en niet zoals de overzicht die ik ontving, die liep maar tot mei 2010!
Ik wil weten waarvoor het wordt gebruikt!

Aangezien dit ook doorgestuurd wordt naar azivo heb ik maar grote letters gebruikt!
En ik ben het ook zat om steeds doorgestuurd te worden, of dat azivo van arkel de schuld geeft of andersom!
ik wil dat dit z.s.m. opgelost wordt!

Nogmaal ik wil duidelijke overzichten! Ik wil weten waar elke cent heen gaat! ook al dat verschuiven van maanden!
De opdrachten die Azivo heeft gegeven aan van Arkel, de opdrachte die van Arkel heeft ontvangen enz. enz.

Relatienummer van azivo: 1927000300
Helina van Zanen
16-06-1987
Haveltestraat 215
2541 sj Den Haag

Vriendelijke groet,

helina van Zanen

dinsdag 26 april 2011