word als klant niet gehoord

3 reacties

wij hebben 2 abonnementen bij tele2, waarvan 1 al vier jaar zonder problemen, het probleem is nu dat ze 1 abonnement gewoon afhouden van mijn bankrekening, Bij 1 abonnement is het bedrag laag wat afgehouden moet worden, tele2 houd het daarom niet af en wacht nog een maand om het op te sparen, daar ben ik het al niet mee eens. In juni en juli hebben ze totaal niks afgehouden, van het lage abonnement. In augustus hebben ze 1 abonnement wel afgehouden maar van het goedkope abonnement sturen ze me een brief, dat ik meteen moet betalen want anders sluiten ze ons af en moet ik 28 aansluitkosten betalen!! Nu kan ik tele2 wel bellen met mijn klacht maar dan ben ik enorm veel geld kwijt door het lange wachten en ben ik nog niet geholpen met een zinnig antwoord. Ik heb tele2 al twee keer gemaild maar er word niet op terug gereageerd. Net kreeg ik weer een brief van tele 2, dat ze 1 abonnement op 20 september gaan afsluiten en er staat in vermeld dat ik over mijn betaling geen contact met hun hoef op te nemen

wat kan ik nu nog doen?? Door hun fout, tenslotte halen ze het geld niet van mij rekening moet ik nu boeten, en word er niet naar me geluisterd

donderdag 9 september 2010