H&M klantenservice?

0 reacties

Ik heb op 13-03-'17 een bestelling bij H&M geplaatst voor vier jassen met 20 euro korting per jas.
Het duurde wel erg lang dus heb ik contact opgenomen en het bleek dat mijn pakket vermist was.
Ik vroeg om vervanging maar de klantenservice zei dat ik het maar opnieuw moest bestellen omdat de jassen nog steeds in de aanbieding waren.
Dit bleek niet het geval bij alle jassen en na lang zeuren kreeg ik een kortingscode van 15% plus gratis verzendkosten.
Die kortingscode komt niet in de buurt van de 20 euro korting die ik per jas zou krijgen.
Ik vind het ook erg vreemd dat er geen vervanging komt met de juiste korting, ik ken ook geen enkele webshop die zo met zijn klanten omgaat.
Bovendien zie ik dat er wel kortingscodes gegeven worden voor 20% en meer terwijl er mij is gezegd dat dit het beste is wat er gedaan kan worden.
Dat is dus duidelijk niet waar! Ik vind de hele situatie ontzettend klantonvriendelijk en wil alsnog twee van de vier jassen ontvangen met de korting die ik gehad heb.
H&M is mijn pakket kwijtgeraakt waarom moet de klant daar de dupe van worden?

zaterdag 15 april 2017