Telefoon abonnetment

2 reacties

Hallo . Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij KPN en daarbij een nieuwe Iphone 7 besteld . Nu verteld de medewerker dat hij 2 verschillende bedragen zag staan.
Hij heeft mij expliciet een mail gestuurd met het juiste bedrag wat ik moet betalen. Nu wil KPN toch het andere bedrag afschrijven.
Moet ik dat nu betalen?

Dit is de text van de mail die ik heb gekregen :

Geachte heer XXXXXXXXXX,

Zojuist heeft u met mij gesproken over de bestelling van de iPhone7 32GB (black). Daarbij heb ik beloofd om u een e-mail te versturen ter bevestiging. De prijzen op de website en de ingelegde bestelling komen kwa meerprijs niet overeen. Daarom bevestig u bij dezen dat de prijs op de website geldt. Dat betekent dat u eenmalig € 49,00 dient te betalen voor het toestel. Mocht er onverhoopt € 149,00 worden gerekend, dan zullen we dit verschil gaan vergoeden.

maandag 19 september 2016