Online bestelling betaald, niets ontvangen

1 reactie

Op 27-11 een bestelling gedaan bij Rumag Amsterdam. Binnen 2-5 werkdagen zou ik mijn bestelling geleverd krijgen, wat dus niet is gebeurd. Diverse mails verstuurd naar de klantenservice die niet of nauwelijks reageren. Ene ‘Anna’ zou er voor zorgen dat mijn bestelling met spoed de deur uit zou gaan vorige week, aangezien ik heb aangegeven mijn bestelling aankomend weekend nodig te hebben. Weer meerdere malen email gestuurd, maar krijg alleen maar automatische mails terug ivm drukte. Ze zijn onder geen enkel telefoonnummer bereikbaar en mails wordt nu ook niet meer op gereageerd. Het regent van klachten over dit bedrijf, en op internet is te lezen dat die ‘Anna’ meer mensen heeft beloofd met spoed de bestelling te leveren en er persoonlijk op toe zou zien dat dit ging gebeuren. Ik zie mijn bestelling binnen nu en 2 dagen niet geleverd worden en wil mijn geld terug, wat moet ik doen?

donderdag 14 december 2017