2de hands ebike gekocht met 3 maand garantie

9 reacties

Op woensdag 19-7 een 2de hands ebike gekocht via een fietsenwinkel met 3 mnd garantie, volgende dag terug want hij gaf een fout melding aan waardoor ik de fiets niet kon gebruiken. De fiets zou gemaakt worden, ik had een iets duurdere leenfiets meegekregen en als die goed zou bevallen mocht ik deze houden. Afijn, na 1 dag fietsen viel deze ook telkens uit, weer terug moest hem eerst maar 1 nacht aan de lader hangen en dan weer testen. Dit heb ik dus gedaan maar na 9km hielt hij er al weer mee op. Ik ben nu die 2de hands ebike al zat, heb dit namelijk gekocht omdat ik reuma heb en een zoontje van 3,5jr waardoor fietsen moeilijk en pijnlijk was (waren ze ook van op de hoogte). Nu wil ik het liefst mijn geld terug omdat ik niet meer gerust ben op een 2de hands en een nieuwe wil kopen waardoor ik ook langer garantie heb. Ze hebben niet gezegd hoe de garantie is en er staat hier niks over op hun website en ik heb daar ook geen papieren over meegekregen. Kan ik mijn geld terug vorderen? Dit alles heeft zich dus afgespeelt in 4 dagen tijd en mijn vertrouwen is tot een diepte punt gezonken vooral ook door de pijn van het fietsen op een ebike die het niet deedt met mijn zoontje achterop.
Sorry voor het lange verhaal.

zaterdag 22 juli 2017