Garantie van Seats and Sofas

4 reacties

Ik heb bij Seats and Sofas een bankt gekocht voor 1500,00 euro en eind september heb ik hem binnen gekregen. De bank is harder en hoger dan wat wij in de winkel hebben gezien en vooral heel erg oncomfortabel voor een loungebank. Er zijn een paar plekken die niet goed en netjes zijn afgewerkt. Ik heb de filiaal gebeld en gelijk laten weten wat er aan de hand is. Ze zeiden dat ik een garantie heb en ze sturen een meubelmaker naar ons toe om dit te beoordelen. Dat is dan gebeurt en krijg ik een brief dat ik op een bepaalde datum man mijn bank inleveren bij filiaal in Amersfoort. Ik woon in Almere en we praten over een hoekbank van 210 bij 380 en dan ben ik voor 6 tot 12 weken mijn bank kwijt. Alle ergste vind ik dat ik wel een garantie heb maar ik moet zelf de transport kosten(2x 135,00 weg brengen en na 12 weken weer ophalen) gaan betalen. Ze zeggen dat wij een take a way bedrijf zijn en u moet zelf voor de transport zorgen. Ik weet dat hun garantie niets inhoud maar dat ik zelf ook nog voor moet betalen vind ik heel vreemd. In elke fatsoenlijke garantie staat dat ik kosteloos recht heb op reparatie. Op deze manier heb ik niets aan die 2 jaar zogenaamd garantie en ze hebben het goed voor zich zelf geregeld.
Ik wil weten wat ik eraan kan doen en wat mijn rechten zijn.

dinsdag 4 december 2018