Geld terug

0 reacties

Laatst heb ik een babyfoon met camera besteld a 200 euro. Bij het openmaken van de verpakking en de het testen van het apparaat waren geen beschadigingen geconstateerd.
Bij het testen viel het apparaat tegen, ontvanst was niet wat ik ervan verwachte en de terugspreek functie was niet wat ik ervan verwachtte.

De volgende dag heb ik gebeld en dit verteld, stuur maar terug was het antwoord.

Ik heb de volgende dag direct het apparaat terug gestuurd, hierop vermeld dat o.a. het bereik mij tegenviel.

Nu kreeg ik een mail waarin stond dat zij het bedrag niet terug konden storten omdat het apparaat bij aankomst bij hun beschadigd leek te zijn, er zit schijnbaar een scheurtje in het apparaat, waardoor de terug spreek functie niet meer werkt. Hij geeft aan dat de verpakking ok is, maar dat ik het apparaat heb laten vallen oid zodat het nu kapot is.

Dit laatste is niet het geval.

Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen:

- Ik wist niet dat het apparaat defect was waardoor de spreek functie niet werkte
- Het apparaat voldoet ook door andere redenen niet aan mijn verwachting.

Ik ben bang dat de leverancier blijft volhouden dat ik het defect heb gemaakt, wat niet waar is, maar wat ik niet kan bewijzen denk ik. Graag advies.

Alvast bedankt voor uw reactie.

M.Vr.gr
Harry

dinsdag 12 oktober 2010