levering van niet gevraagde accessoires

1 reactie

Recent heb ik een nieuw bed gekocht. Mijn waterbed was lek en ik had snel een ander bed nodig, ik had geen tijd om een levertijd van 8 weken af te wachten. Er was in een beddenspeciaalzaak een bed naar mijn zin op voorraad; ik had geen keuze in kleur, maar de prijs was aantrekkelijk. Ik heb aanbetaald en 2 dagen later had ik mijn bed. Ik was verrast door de kussens en het dekbed die erbij waren geleverd. Ik dacht : dat is dan een complete set geweest dus een bed met alles erop en eraan. Dit is wel vaker zo als een bed in de showroom staat. Ik kan mij niet meer herinneren of het bed ook met dekbed en kussen in de showroom stond omdat de koop vrij snel is gesloten.
Het stond ook niet op de bon zag ik later. Ik heb alles in een keer betaald 1500,-

2 dagen later belt de zaak op en eist zijn spullen terug. Als ik weiger zegt de verkoopster dat ik voor het ongemak de kussens mag houden, maar ze wil het dekbed absoluut terug.

Wat zijn mijn rechten.

zaterdag 15 januari 2011