niet verlenen van service

5 reacties

Geachte M,
Heb eind mei j.l. een E-Bike aangeschaft . De 1ste service beurt is gratis en kon naar zeggen met een service bus van het bedrijf thuis(Zaandam) worden uitgevoerd. 14 sept. het bedrijf telefonisch benadert, die mij vertelde geen service meer aan huis te verzorgen, daar alles te duur was geworden. Ze zeiden dat zij per januari 2011 waren gestopt met deze service. Wel heeft het bedrijf mij in mei j.l. een nieuwe E-bike geleverd, zonder vermelding dat zij geen service meer op locatie verzorgen. Mijn achterremnaaf werk niet naar behoren en zou moeten worden nagekeken cq moeten worden vervangen. Nu verplicht het bedrijf mij naar Den Bosch te rijden voor het verlenen van de 1ste service beurt en reparatie. Bij reparatie zou ook de fiets op locatie worden opgehaald en na reparatie worden teruggebracht. Wat zijn mijn rechten, daar het bedrijf voor mij informatie heeft achtergehouden en mij mogelijk een ander koopgedrag, bewust heeft onthouden.

donderdag 15 september 2011