Bekroond door redactie: 10.000 punten behaald in een periode van 2012-2016
EN
engelandvaarder
Aantal ontvangen sterren: 3
Bekijk details

Probleem met Wehkamp

6 reacties

Had bij Wehkamp een Breston friteuse besteld. Ik weet hun voorwaarden met terugsturen maar kreeg met geen mogelijkheid de zeer strak verpakte friteuse weer terug in box. Heb niemand (en dan bedoel ik ook echt niemand) die me kon helpen om dat ding er in zijn geheel weer terug in box te krijgen. Heb hem weer op laten halen + Wehkamp service gemaild en gebeld dat het stuk piepschuim apart verzonden zou worden. Heb ook hiervan het bewijs. Werd mij telefonisch verzekerd dat het apparaat niet nogmaals geleverd zou worden. U begrijpt: het is wel geleverd en ik heb geweigerd. Email van hen ontvangen met de rekening en ik weer beantwoord. Kreeg weer mail dat ik door drukte "even geduld" moest hebben. Inmiddels zijn de 14 dagen verstreken. Wat nu?

vrijdag 22 juli 2011