Problemen met auto verkoper

9 reacties

Hallo,

Een jaar of twee terug hebben mijn ouders een Volvo V40 gekocht bij Midland Auto's te Giessen.
Dit bedrijf heet inmiddels Volvo-Land.
Mooie auto, is nog niets mis mee geweest.
M'n vader wilde er toen gelijk 'n carkit in laten zetten.
Dit kon natuurlijk geregeld worden, voor 200 euro zou hij hem er wel inzetten.
Deze 200 euro staat ook vermeld op t factuur.
Er heeft wel een carkit ingezeten, maar die werkte niet, dus die moest er weer uit.
Vervolgens ging meneer opzoek naar een andere, waarna hij niets meer van zich liet horen.

De nieuwe beloofde carkit zit er dus nog steeds niet in..
M'n vader is er meerdere malen langs geweest, dan was meneer of niet aanwezig, of had geen tijd.
Hetzelfde kreeg hij te horen als hij belde, als er überhaupt al opgenomen werd.
Na zeker een half jaar, als het niet een jaar was, achter de Carkit aangevangen te hebben, kwam mijn vader thuis te zitten.
Hij had een burn-out en was het dus ook helemaal zat om te blijven tobben met Midland Auto's.

De carkit hebben we inmiddels bij een ander bedrijf in laten bouwen.
Maar de 200 euro van Midland Auto's hebben we nog steeds niet terug.

Ik heb nu besloten de strijd op te pakken en achter de 200 euro aan te gaan.
Nu vroeg ik mij af hoe ik dit het beste aan kan pakken.
Ik was van plan er heen te rijden en een gesprek te beginnen met meneer Fred.
Maar wat nu als hij tegenstribbelt en hij weigert mij het geld te geven?
Kan ik politiehulp hierbij inschakelen op dat moment?

Ik hoop dat er iemand tips voor me heeft, zodat ik dit hoofdstuk af kan gaan sluiten.

Laat het jullie in ieder geval duidelijk zijn dat je bij dit bedrijf NOOIT EN TE NIMMER een auto moet gaan kopen.
Als je op google naar het bedrijf zoekt zijn er onwijs veel mensen die problemen hebben gehad/nog steeds hebben met Midland auto's.

woensdag 22 december 2010