Interpolis wil inboedel niet uitkeren
Beste,
Bij mij is twee maanden geleden ingebroken en hiervoor ben ik verzekerd.
De spullen waarvan ik een bon had (in de winkel gekocht), zijn ingescand op mijn (wijlen)laptop.
Interpolis wil van alles bonnetjes hebben (die zijn er niet meer).
Van sommige spullen heb ik wel via vrienden nog foto's kunnen bemachtigen, maar dit toont niet aan hoe oud ze zijn.
Mijn spullen heb ik in de loop der tijd bij elkaar gespaard en veel is ook via marktplaats, en van vrienden gekocht.
Voor mijn vriendin geldt hetzelfde. We wonen sinds een jaar samen...
In de voorwaarden geld dat interpolis uitgaat van vertrouwen, maar nu het het hardst nodig is vang ik bot! We hebben het over een schadepost van € 10.000,-
Hoe nu verder?
Mvg
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie. Wilt u ons extra informatie uitwisselen? Stuurt u dan een e-mail naar klachten@interpolis.nl. Wilt u hier het schadenummer en polisnummer vermelden. Op deze manier kan ik uw klacht gericht laten onderzoeken.
Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis