Schoonenberg

0 reacties

In April 2014 heb ik hoortoestellen gekregen van Schoonenberg brusselse poort maastricht, In de zomer van 2014 zijn de 1e problemen begonnen met vocht hiervoor heb ik tot November 2014 moeten dwingen om het opgestuurd te krijgen, Toen kreeg ik ineens melding van het hoofdkantoor ik zou dreigen en op me scheldwoorden moest passen, Het hoortoestel was gemaakt maar totn in februari 2015 begon het probleem weer opnieuw ook het hoortoestel laten onderzoeken, Maar toen later piepte het de heletijd moesten de oorstukjes vervangen worden hierop heb ik 3 weken gewacht bij navragen in de winkel in maastricht kreeg ik als reactie het onderweg was dus nog 1 week gewacht toen hebben we weer gebeld Meneer het is onderweg, Ineens kreeg ik een telefoontje van het hoofdkantoor ik niet meer welkom ben in de winkel van schoonenberg omdat ik weer zou dreigen na uitpraten hebben we dan afspraken gemaakt, Nu vorige week vrijdag 30 Oktober deed me hoortoestel helemaal niks meer had ik gemailt er problemen waren, Heb toen het hoortoestel daarheen gebracht en zaterdag opgehaald, Met verbazing werkte het hoortoestel nog steeds niet, Hierop heb ik weer een mail gestuurd ik het prettig zou vinden dit woensdag 4 november overdag wordt opgelost, Hierop kreeg ik als antwoord ik pas vrijdag 6 November welkom ben, Hierop heb ik een mail gestuurd dit wel heel erg lang is, Vervolgens mailt het hoofd kantoor ik niet meer welkom ben bij schoonenberg omdat ik afspraken niet nakom, Ik heb gebeld maar die meneer viel niet mee te praten toen heb ik gezegd ik er verder mee zou gaan zoals het bij de rijdende rechter voorleggen enz.

dinsdag 3 november 2015