Cadeaubon te verzilveren tot een bepaalde datum, maar verkoper is niet te bereiken voor een afspraak!?

0 reacties

Ik heb in februari 2012 een bon gekocht voor een schoonheidsbehandeling. Deze bon kostte 25 euro en had een waarde van meer dan 200 euro.
Op de bon stonden de gegevens van de betreffende studio en de naam en het telefoonnummer van de verkoper staan erop.
De regels van gebruik die op de bon staan zijn:
- Maximaal 1 kaart per persoon
- Afspraak is verplicht
- Maximaal 2 coupons per persoon per bezoek
- Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen
De kaart is geldig t/m 1 augustus 2012

Nu probeer ik als sinds juni 2012 een afspraak te maken bij de schoonheidsstudio. Dit was eerder niet mogelijk vanwege mijn werk. Op de site van de studio staat dat je dit online direct kunt doen via haar agenda. Ik heb gekeken en wilde een afspraak maken, maar dit lukte niet. De afspraak kon niet worden bevestigd. Ik heb vrijwel direct een mail gestuurd, maar daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. 2 weken later ging ik weer naar de site om te kijken of ik nu wel een afspraak kon maken, dan heb ik het over half juni, en nu kreeg ik in beeld dat de eerste volgende afspraak kan gemaakt worden op 19 oktober!

Ik heb een mail gestuurd naar de eigenaresse van de studio met daarin de mededeling dat de bon tot 1 augustus 2012 is en dat de eerst volgende afspraak gemaakt kan worden op 19-10. Ik heb haar verzocht het geld dat ik voor de bon betaald heb terug te storten, maar hier heb ik nooit geen reactie op terug gekregen.
Nu probeer ik sinds enkele weken weer contact te leggen met de studio, zowel telefonisch als via de mail, maar tot op heden heb ik nog steeds geen reactie terug gekregen.

Nu is mijn vraag wat ik hier tegen kan doen en heb ik recht op teruggave van mijn geld? De verkoper van de bon/eigenaresse van de schoonheidsstudio komt namelijk haar afspraken niet na en op de bon staat niet over een op=op of vol=vol regel.

Met vriendelijk groet,
Samantha Kolk

maandag 30 juli 2012