Doek van nieuw zonnescherm na twee maanden gescheurd

1 reactie

Drie maanden geleden hebben wij door Jansen zonwering uit Dordrecht een nieuwe zonwering laten plaatsen boven onze serre.
Na twee maanden zat er aan de zijkant een scheur.
Hiervan hebben wij melding gedaan bij de leverancier die na twee weken kwam kijken.
Deze stelde het probleem vast en ging ook contact opnemen met zijn fabrikant.
Na een maand hebben we zelf gebeld met Jansen want we hoorden maar niets.
Jansen heeft een dag na ons telefoontje een voicemail bericht ingesproken dat zijn fabrikant het ook een moeilijk probleem vind omdat de scheur niet op een naad is en dus moeilijk te repareren is.
Ook kwam hij nu met een voorstel om zonneschermdoek te nemen omdat dit sterker is als het gebruikte doek.(hier was bij de aankoop niets over verteld en ook zat er geen prijsverschil in).
Hun voorstel is nu om een nieuw sterker doek uit te zoeken waarna Jansen het komt plaatsen.
Echter moeten wij 75 euro betalen voor dit alles.
In mijn beleving heb ik recht op kosteloos herstel want een zonnescherm mag niet na 2 maanden scheuren.
Dat Jansen zijn fabrikant moeilijk doet is volgens mij ook niet mijn probleem omdat ik geen zaken doet met zijn fabrikant maar met de firma Jansen zelf.
Wat zijn uw gedachte over deze gang van zaken?

donderdag 30 augustus 2012