Hoe is dit geregeld en wat kan ik doen.

2 reacties

Ik had een laptop via het pc-prive projekt en die ging na jaren stuk. Stuk in de zin van het beeldscherm kon ik openen maar dan had ik geen beeld. Dus dacht ik, breng de laptop naar de reparatie. Heb ik gedaan en ik heb er de eerste keer 18 weken op gewacht. Ik kreeg te horen dat het onderdeel dat ze nodig hadden vertraging had opgelopen. Nadat ik thuis kwam bleek dat ze mijn laptop meer afgebroken hadden en niet gerepareerd. De kabel van moederbord naar scherm zat er niet eens in. Ik boos en terug. Ze zouden het repareren. Na 25 weken weer terug en de medewerker keek verwonderd naar me toen ik om mijn laptop vroeg. Ze hadden het gewoon aan de kant gelegt en niets aan gedaan. Ik zei dan wil ik een vervangend toestel. Ze hebben mij een "gelijkwaardige" laptop gedaan en ik moest er € 50,= voor betalen (goedkoop ik weet) Er moest nog een nieuwe accu in want die was niet op voorraad, in bestelling. Ik heb de laptop meegenomen en na 2 weken begonnen de problemen. Hij liep vast terwijl ik aan het werk zoeken was, de cd/dvd spelen deed het niet en de kaartreaders die werkten ook niet. Ik kon er in princiep niets mee. Na veel bellen kwam in de 5de week dat ik de laptop had een medewerker van dat bedrijf bij mij thuis om te kijken wat er allemaal mis was. Hij heeft gezegd dat de cd/dvd player en de kaartreaders en de accu onder garantie viel. Hij zou er voor zorgen dat deze inorde zou komen. Nu heb ik de laptop 16 weken en er is nog niets gebeurd. Ik heb de medewerker gesmst en gemaild, maar hij laat niets meer van zich horen. Nou was er maar 3 maand garantie op de laptop en die zijn dus nu voorbij. Als ik naar de zaak heen ga en eis dat ik een goed werkende laptop wil desnoods betaal ik er iets bij kan dit of moet ik gewoon een andere kopen. Met vriendelijke groet RVH Steensma

maandag 4 oktober 2010