Home cinemaset na 2 dagen kapot. Enige optie geld terug?

3 reacties

Hallo,
Ik heb vrijdag jl. een home cinemaset gekocht. Dit was een set met 40% korting omdat het een showmodel was maar wel met volledige garantie van 2 jaar.
Nu is het zo dat de set zondag jl. geen geluid meer gaf. Bij de klantenservice zeiden zij mij dat het waarschijnlijk niet te repareren (gezien een specifieke klacht) is maar mocht ik de set toch willen laten opsturen voor onderzoek zou ik naar 3 weken uitsluitsel krijgen hierover.
De enige optie zou zijn mijn geld terug volgens de winkel. Maar ik wil graag een gelijkwaardig product en voor het bedrag wat ik betaald heb (gezien de korting) krijg ik geen andere die gelijkwaardig is. Nu is het zo dat precies dezelfde set nog 3 maal op voorraad is in de winkel alleen is het in principe een ander product omdat deze ook blue-ray afspeelt en mijn set niet. Maar de orginele prijs van de producten ligt precies gelijk.

Heeft de winkel gelijk of moeten zij mij een gelijkwaardig product gaan leveren?

dinsdag 28 augustus 2012