mag de woningbouw vereniging dit doen?

4 reacties

Ik heb in maart 2010 een woning geaccepteerd van de woning coorperatie parteon.
Toen ik de woning in ging bij het opmaken van het huurcontract heb ik aangeven het niet eens te zijn met een aantal dingen in de woning de opzichter zei tegen mij dat ik alles zelf moest doen aan de woning opknappen er zaten hele grote gaten in de muren de wc pot was helemaal bruin van binnen de deurpost hing eruit en de vloer van de beneden woning was zo gammel als wat, en de trap is ruw en helemaal kapot en er zijn gaten in geboord nu woon ik er een jaar en ben ik door de beneden vloer heen gezakt daar moest eerst een opzichter van parteon naar komen kijken die uit eindelijk zei nee mevrouw dit kan niet er moet een nieuwe vloer komen aangezien hij er toch was heb ik meteen de rest door genomen in het huis en hij schrok zich een hoedje hij heeft verschillende aantekeningen gemaakt en zei tegen mij, ik ga dit door geven na 3 en een halve dag was dan eindelijk de vloer gemaakt maar had ik nog niks gehoord van de trap. Ik weer bellen en er moest weer een opzichter komen ook deze zij tegen mij dat die trap echt gedaan moest worden en er kwam iemand van parteon om dit te doen aangezien deze meneer maar 2 uurtjes was ingeroosterd was kon hij drie tredes doen en moest toen weer weg hij zei tegen mij dit is een klus van 3 dagen en zou dit ook door geven ik heb toen direct weer gebeld met de planner van parteon die vervolgens tegen mij zei ja maar mevrouw dit wordt een te dure klus ik stuur weer een opzichter en die gaat dan kijken hoe we dit kunnen oplossen er kwam weer een opzichter die vervolgens tegen mij zei ik kom het gat boven uw deur maken en heeft dit ook gedaan en is na 30 min weer weg gegaan. Ik weer bellen en er wordt tegen mij gezegd foutje er komt volgende week wel een opzichter bij u die is dus vandaag langs geweest hij komt binnen kijkt naar de trap en zegt ik moet even bellen gaat vervolgens een half uur in de auto bellen komt terug en zegt maar mevrouw dit doen wij helemaal niet dit is voor de bewoner zelf en zegt wel sorry maar er had niet aan begonnen mogen worden dus wij maken dit ook niet af u kunt wel een klacht indienen en ik zal ook nog even op kantoor dit bespreken want u bent niet netjes behandeld maar wij maken dit niet af en gaat weg. Ik vervolgens weer die planner bellen en ik geef aan heel boos te zijn zegt hij tegen mij ja de opzichter die vooraf gaande keren bij u is geweest die is ziek en heb geen aantekeningen kunnen vinden dus het is nu uw woord tegen die van hem en ik zeg dit doen wij niet u kunt een klacht mailen en dan zullen wij contact met u opnemen. Wat kan ik hier mee en moet de woningbouw het afmaken ze kunnen toch niet eerst tegen mij zeggen dit moet echt gebeuren er komt iemand die begint eraan ern vervolgengs omdat de kosten te hoog oplopen zeggen dit maken wij niet af.

dinsdag 11 oktober 2011