wat te doen bij klachten die niet serieus genomen worden.

11 reacties

ik huur een woning bij de woningbouwvereniging Bergopwaarts.
ik hoor deze woning al vanaf januari 2008.
ik heb al vanaf het begin af aan diverse lekkages (op 7 verschillende plaatsen die allemaal meerdere malen "gemaakt"zijn.)
nu heb ik ook diverse malen een klacht ingediend een brief gestuurd naar de directeur-bestuurder gemaild en geschreven.
ik krijg geen respons.
ik heb het gevoel totaal NIET serieus genomen te worden maar betaal wel iedere maand netjes mijn huur en ieder jaar de afrekening van de gezamenlijke ruimtes ( deze zijn nooit goed berekend en moet ieder jaar bijbetalen).
ik leef van een Wajong uitkering en moet iedere maand weer puzzelen met mijn geld.

ik heb ook al meerdere malen schade geclaimd bij mijn verzekering en een paar keer had ik zoiets van laat die rompslomp maar zitten. nu is mijn vloer beschadigd de muren een plafond en ga zo maar door.
de laatste schade die ik gemeld heb kan nog niet worden afgerond omdat de lekkage nog niet gemaakt is (nu logisch natuurlijk met 10cm sneeuw op het dak) maar deze lekkage is al van vele weken terug en toen is het nog zeker 3 weken sneeuwvrij geweest.

ik zit gewoon met mijn handen in het haar en ben het meer dan zat. dit weten ze ook bij Bergopwaarts. ik ben het al zo zat dat ik zelfs al bezig ben om een andere woning te vinden.

wie o wie heeft tips voor mij om te zorgen dat de woningbouw eindelijk iets gaat doen en me serieus neemt?!

dinsdag 21 december 2010