Buren hebben zonder overleg in 2009 een bouwvergunning aangevraagt en gekregen. Ik kom hier via een andere buurman nu pas achter.

4 reacties

In 2003 werd ik geconfronteerd met een verleendebouwvergunning, die inhield dat er op het huis van de buren een dakkapel geplaatst gaat worden die direct zicht heeft op mijn binnenplaats / slaapkamer. De gemeente had deze aanvraag in de krant gezet, waarop ik als ik het gezien had bezwaar had kunnen maken. Aangezien ik dit niet gezien had en de bezwaar periode verstreken was kon de gemeente niks meer voor me betekenen. Ik heb contact gezocht met de buurman en gezegt dat ik niet blij was met het feit dat hij mij niet geinformeerd had over de ingediende bouwvergunning en ook niet wou dat deze dakkapel er kwam. Heb hem gevraagt om na te denken om de dakkapel aan de andere kant van het dak te maken, zodat hij op zijn eigen terrein uitkijkt. Hij kon mijn standpunt wel begrijpen.
Nu blijkt dat er in 2009 een nieuwe bouwvergunning is aangevraagt en werderom verleend, die er voor gaat zorgen dat ik alle zon op mijn binnenplaats ga kwijtraken, doordat het dak 1 meter omhoog gaat.
Andere buren zijn hier ook niet mee eens maar hebben de advertentie van de gemeente ook niet gezien.

Wat kan ik nu doen om de verbouwing tegen te gaan???? buurman is nog niet begonnen met breken / bouwen.!!!!!

woensdag 5 januari 2011