Wat is ons recht en hoe pakken we dit aan?

0 reacties

Onze nieuwe woning die wij vermoedelijk in de zomer 2011 gaan bewonen mist al sinds december 2010 een dakpan. Wij hebben de verkopende partij één keer kunnen bereiken en deze gaf aan dat ze er wat aan gingen doen. Na diverse mails geen reaktie, inspreken voice mail geen reaktie en zelfs bij het sturen van onze makelaar ook hun makelaar wel belofte maar geen daden komen we nu tot een punt wat moeten we doen???
Wat is ons recht: moet onze aankoopmakelaar meer voor ons betekenen, wij hebben de gedachte dat hij meer voor hen in de bres springt dan voor ons, kunnen wij ons bijvoorbeeld richten tot een of andere geschillencommissie.
Wat is ons recht: betreffende de verkopende partij, mochten wij er straks wonen en we krijgen al lekkage problemen dat wordt het mischien een touwtrekkerij van jaren waarin wij natuurlijk geen zin in hebben.

Kortom wat is ons recht in dit geheel en wat kunnen we doen???

donderdag 26 mei 2011