incasso bureau

3 reacties

Vandaag een wederom een brief gekregen van een incasso bureau over een openstaande schuld van 99,71 euro. Dit zou een schuld zijn van KPN BV.
Vorig jaar ook al eens zo'n brief gekregen, met hetzelfde verhaal.
toen heb ik contact gezocht met het incasso bureau en gevraagd waar dit over ging;
Het zou een openstaande schuld zijn bij KPN BV van mobiele telefonie.
meer gegevens heeft men niet.
De naam klopt niet helemaal, staat op de meisjes naam van mijn vrouw, die deze naam niet gebruikt.
Het zou een openstaande schuld zijn van meer dan 5 jaar oud.
Daarna heb ik KPN gebeld en daar ge-informeerd naar een openstaande schuld.
Daar is op onze namen helemaal geen registratie bekend, zover ze terug kunnen zien.
Een openstaande schuld zouden moeten zien, zei de KPN medewerker.
Bovendien, mobiele telefoon contracten zijn met automatische incasso.
erg vreemd, bij KPN is niets bekend, bij het incasso bureau blijft men stug volhouden.
wij hebben nooit geen schulden of achterstallige betalingen gehad, door een zorgvuldige boekhouding.
Aanmaningen of herinneringen hierover ook nooit gehad.
wat nu??????

dinsdag 23 januari 2018